• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403052114057
  • خبرنگار : 50617

رئیس اداره عمران شهرداری محمودآباد خبرداد

ایجاد بازارچه دائمی صنایع دستی در محمودآباد

ایجاد بازارچه دائمی صنایع دستی در محمودآباد

ایسنا/مازندران رئیس اداره عمران شهرداری محمودآباد با اعلام اینکه در پارک ملت محمودآباد بازارچه صنایع دستی به‌ صورت دائمی افتتاح خواهد شد، گفت: احداث دیواره سنگی وقفی‌رود از پل بازار ماهی تا باران ۶ با ۳۵۰ متر طول جهت آزاد سازی حریم در فاز یک با اعتبار ۹ میلیارد تومانی و در فاز ۲ با ۲۵۰ متر طول با اعتبار ۶ میلیارد تومان در حال اجرا است.

سعید شیروی امروز در بازدید خبرنگاران از پروژه های عمرانی شهرداری محمودآباد با بیان اینکه احداث مسیر پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و استراحتگاه تفریحی برای نشستن خانواده‌ها در طرح قو دیده شد، اظهار کرد: این طرح طی سال‌های آینده به‌عنوان مقصد گردشگری مطرح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در ۳ مرحله در حال اقدام است، افزود: لاین‌های دوچرخه، پیاده‌رو و نشستن خانواده با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان با پیشرفت ۶۰ درصدی در حال انجام است.

شیروی با بیان اینکه پیست اسکیت نیز در کنار پروژه طرح قو با متراژ ۱۵۰۰ مترمربع با اعتبار ۲ میلیارد تومان انجام می‌شود، تصریح کرد: پروژه ساماندهی خیابان آزادی از ضلع شمالی امامزاده قاسم (ع) تا پل آزادی و جنوبی، پل آزادی تا اداره پست که کاربری درستی در این منطقه نداشته است تحت یک پروژه برای احداث کافه و گذراندن اوقات فراغت با هزینه ۴۸ میلیارد تومانی به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره عمران شهرداری محمودآباد با اعلام اینکه در پارک ملت محمودآباد بازارچه صنایع دستی به‌ صورت دائمی افتتاح خواهد شد، ذکر کرد: احداث دیواره سنگی وقفی‌رود از پل بازار ماهی تا باران ۶ با ۳۵۰ متر طول جهت آزاد سازی حریم در فاز یک با اعتبار ۹ میلیارد تومانی و در فاز ۲ با ۲۵۰ متر طول با اعتبار ۶ میلیارد تومان در حال اجرا است.

وی با اظهار اینکه احداث فاز ۲ کمربندی شرقی با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان به اتمام رسید، یادآور شد: فاز ۳ این پروژه در ۲ ماه آینده با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان آغاز می‌شود که شامل زیرسازی، آسفالت و احداث کانال و جداول بلواری با اعتبار ۴۵ میلیارد تومانی در ۱۱۰۰ متر می باشد که تا ۶ ماه آینده به اتمام می‌رسد.

این مسئول با اشاره به اینکه این پروژه با تملکات فراوان کار را عقب انداخت و ادامه این پروژه از پل بازار ماهی تا پل خیابان امام به طول ۵۵۰ متر با اعتباری بالغ بر ۲.۵ میلیارد تومان کف‌سازی خواهد شد.

سعید شیروی با تاکید بر اینکه احداث بوستان کوچه دانشگاه آزاد سابق نیز با متراژ ۲۰۰ مترمربع و اعتبار ۳۵۰ میلیون تومانی کلنگ‌زنی شد، بیان کرد: عملیات عمرانی این پروژه از چند روز آینده شروع می‌شود و نصب ست لوازم ورزشی و نیمکت بعد از پایان پروژه انجام خواهد شد.

او با اذعان به اینکه آیین کلنگ‌زنی ساماندهی پیاده‌رو خیابان امام (ره) حد فاصل کوی منبع آب تا اداره برق سابق با متراژ ۱۴۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۴.۵ میلیارد تومان انجام می شود، ذکر کرد: کار از ۲ روز آینده شروع می شود و پس از ۴ ماه به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره عمران شهرداری محمودآباد گفت: بوستان آغوزرجی با متراژ ۱۵۰ مترمربع و هزینه ۲۵۰ میلیون تومانی کلنگ‌زنی و دیوار سنگی در حاشیه رودخانه شهرود نیز به طول ۶۰ متر و اعتباری بالغ بر ۱.۵ میلیارد تومانی احداث خواهد شد.

ایجاد بازارچه دائمی صنایع دستی در محمودآباد

وی با اعلام اینکه پروژه مرمت و ساخت ۲ ساختمان میراثی قدیمی در پارک طاهباز در حال انجام است، تصریح کرد: فاز ۲ این پروژه با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی و با تایید میراث فرهنگی مازندران با اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد تومان شروع خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه ساماندهی پیاده‌رو و ایجاد بوستان آهو محله با متراژ ۱۵۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۱۰۰ تومان به جزء تجهیزات مبلمان شهری و نورپردازی به بهره‌برداری خواهد رسید، ادامه داد: پروژه ساماندهی کوی ترنجستان و خط ساحلی با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان شامل ایجاد روشنایی، سطل زباله و باکس درخت، احداث پارکینگ، احداث پله و دسترسی به ساحل و نصب نیمکت‌ها است.

سعید شیروی با تاکید بر اینکه پروژه‌های احداث بوستان کوی دریای ۳۸ با اعتبار ۷.۵ میلیارد ریال و بوستان کوی فرمانداری با متراژ ۳۵۰ مترمربع و اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان کلنگ‌زنی شد، گفت: المان مرد ماهیگیر با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون تومان نصب شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha