• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۴۴
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403052113996
  • خبرنگار : 71299

معاون ‌استاندار ایلام:

امسال در جذب اعتبارات اربعین ۸۰ درصد رشد داشته‌ایم‌

امسال در جذب اعتبارات اربعین ۸۰ درصد رشد داشته‌ایم‌

ایسنا/ایلام معاون عمرانی استانداری ایلام گفت: امسال ۵۷ پروژه عمرانی اربعین در حوزه شهرداری‌های استان در حال اجراست که در تسهیل تردد زائران تأثیرگذار است.

«سعید هژبری» امروز یکشنبه ۲۱ مردادماه ۱۴۰۳، ‌با اعلام این خبر در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: امسال برای تکمیل این تعداد پروژه زیرساختی اربعین در استان و مسیر تردد زائران،  ۶۵۰ میلیارد تومان اعتبار با تخصیص ۱۰۰ درصد از سازمان شهرداری‌ها گرفته شد که برای تکمیل پروژه‌های اربعین در اختیار شهرداری‌های مربوط قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه این اعتبارات فقط می‌تواند در اختیار شهرداری‌های استان قرار گیرد و در محل دیگری نمی‌توان از آن استفاده کرد، خاطرنشان کرد: این اعتبارات ابلاغی است و هزینه‌کرد آن‌ها فقط برای پروژه‌های تعریف شده مربوط به اربعین حسینی است و زیر نظر شوراهای اسلامی شهر هزینه نمی شود.

معاون عمرانی استانداری ایلام با بیان اینکه این میزان اعتبار بین ۲۵ شهرداری استان برای تکمیل پروژهای این کنگره عظیم تقسیم شده است، افزود: پروژه پسماند که از مشکلات استان در خصوص اربعین حسینی است در این اعتبارات تعریف شده و همچین پایش تصویری شهر از جمله این پروژه‌هاست.

هژبری با اشاره به اینکه امسال در جذب اعتبارات اربعین ۸۰ درصد رشد داشته‌ایم، بیان کرد: ایلام و مهران محل تردد حدود ۵۵ درصد زائران عتبات عالیات از سراسر کشور است و باید برای تسهیل تردد زائران پروژه‌های عمرانی مربوط به سرانجام برسانیم.

وی به اختصاص زمین و ساخت قرارگاه مرزی اربعین برای استقرار و تجمیع اتوبوس‌ها و خودروهای درون‌شهری خدمات‌رسان در مهران نیز اشاره کرد و گفت: سازمان اتوبوس‌رانی ۸۵۰ اتوبوس درون‌شهری از استان‌های دیگر در مهران را ‌مدیریت می‌کند و محل استقرار و استراحت رانندگان این‌ خودروها تاکنون مدارس شهر مهران بوده است، سازمان اتوبوس‌رانی در حال ساخت قرارگاهی در مهران برای تجمیع این خودروها و مدیریت بهتر آنهاست.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha