• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۲
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403052113977
  • خبرنگار : 71938

بیاتی: خدمت به مردم و جبهه مقاومت اولویت دولت چهاردهم باشد

بیاتی: خدمت به مردم و جبهه مقاومت اولویت دولت چهاردهم باشد

نماینده مردم تفرش و آشتیان در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای پزشکیان دولت سیزدهم با شهادت آیت الله رئیسی پایان یافت و دولت شما نیز با شهادت شهید هنیه شروع شد. خدمت به مردم و جبهه مقاومت باید اولویت دولت شما باشد.

به گزارش ایسنا، ولی الله بیاتی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: شهادت اسماعیل هنیه به عنوان مهمان مردم ایران که به دست رژیم صهیونسیتی به شهادت رسید را تسلیت عرض می‌کنم. این رسم مهمان نوازی ایران نیست که مهمان آن ها را در خاکشان ترور کنند. سربازان جمهوری اسلامی ایران رژیم صهیونیستی را از این اقدام جاهلانه پشیمان خواهد کرد. ترس از انتقام خواب را از چشمان رژیم گرفته است.

وی گفت: رژیم اشغالگر باید بداند با کشتن کودکان و زنان بر طبل رسوایی خود می‌کوبد. به آمریکای جنایتکار می‌گویم از حمایت از رژیم صهیونیستی دست بردارد و در عملیات انتقام ایران خللی وارد نکند. چرا که در این صورت پایگاه های آن در خاورمیانه امنیت نخواهد داشت.

وی ادامه داد: آقای پزشکیان دولت سیزدهم با شهادت آیت الله رئیسی پایان یافت و دولت شما نیز با شهادت شهید هنیه شروع شد. خدمت به مردم و جبهه مقاومت باید اولویت دولت شما باشد. مجلس نیز در کنار شما خواهد بود اما به شرطی که شاخص های رهبر انقلاب را رعایت کنید. مدیران و استانداران باید به نکات مقام معظم رهبری در انتصابات خود گوش فرادهند.

بیاتی در پایان یادآور شد: درد مردم مشکلات معیشتی، اقتصادی، ازدواج و صنعتی و برقی است. باید کمر همت را ببندیم. آقای رییس‌جمهور هرچه زودتر مسئولین مربوطه را منصوب کنید. بسیاری از پروژه ها نیمه کاره مانده است. رهبر انقلاب مطالبی درباره پاسخگویی و نکات اخلاقی مجلس بیان کردند که نشان از نگرانی ایشان دارد. از هیئت رییسه درخواست دارم برای عملی شدن بیانات رهبری برنامه داشته باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha