• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۱
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403052113935
  • خبرنگار : 71299

/گزارش/

افزایش ظرفیت پارکینگ‌های اربعین مهران و ارائه خدمات کیفی‌تر به زائران

افزایش ظرفیت پارکینگ‌های اربعین مهران و ارائه خدمات کیفی‌تر به زائران

ایسنا/ایلام پارکینگ‌های اربعین مهران به‌عنوان بزرگترین پارکینگ خودرو غرب کشور هم اکنون در حال پذیرش خودرو زائران هستند.

طبق گفته مسئولان استان امسال ۲۴ هکتار زمین جدید به ظرفیت پارکینگ‌های شماره ۱ و ۲ اربعین اضافه شده است و در مجموع با احتساب پارکینگ‌های بخش خصوصی در اطراف شهر مهران، ۴۰۰ هکتار پارکینگ تعریف شده داریم که در حال ارائه خدمات به زائران هستند.

«علی‌عباس شفیعی» فرماندار مهران در این خصوص اظهار کرد: ظرفیت پارکینگ‌های اربعین به‌تدریج تا اربعین تکمیل می‌شود.                                                                                     افزایش ظرفیت پارکینگ‌های اربعین مهران و ارائه خدمات کیفی‌تر به زائران

وی افزود: پارکینگ امکانات خوبی دارند، هر خودرویی که ورود می‌کند از پلاک آن عکسبرداری می‌شود و پارکینگ‌ها سایبان و آب‌سرد کن دارند و امنیت خودرو در آن‌ها تضمین است.

شفیعی در خصوص نرخ تعیین شده برای هر خودرو در پارکینگ افزود: نرخ مصوب هر خودرو در هر شبانه‌روز ۳ هزار تومان تعیین شده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام نیز در خصوص پارک خودرو در پارکینگ‌ها اربعین، به زائران  هشدارهایی داد.

سردار «جمال سلمانی» اظهار کرد: با توجه شرایط موجود و شدت گرما در شهر مهران، زائران گرامی جهت جلوگیری از آتش گرفتن خودروها از قرار دادن هرگونه وسایل قابل انفجار و آتش زا از قبیل فندک، اسپری‌های خوشبو کننده و ...، مواد شیشه‌های حاوی ادکلن، وسایل الکترونیکی مانند پاور بانک، گوشی‌های موبایل، پیک نیک و.‌.. در داخل خودروهای پارک شده در پارکینگ‌ها و سایر اماکن خودداری کنند.

                                          افزایش ظرفیت پارکینگ‌های اربعین مهران و ارائه خدمات کیفی‌تر به زائران

این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه لوازمی هستند که شاید آنها را بی‌خطرترین وسایل موجود در خانه بدانیم اما زمانی که این لوازم در داخل خودرو باشند، به علت شدت گرما قابلیت انفجار و اشتعال دارند، اضافه کرد: گاهی اوقات یک اسپری خوشبوکننده، باعث انفجار یک خودرو  می‌شود.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: وسایل و لوازم خطرناکی هستند که شاید در خانه به‌عنوان یک وسیله بسیار کاربردی مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما قرارگیری آنها در خودرو، بسیار خطرناک بوده و می‌تواند یک تهدید جدی برای سلامت و ایمنی افراد باشند.

«حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام شامگاه دیروز ضمن بازدید از پارکینگ شماره یک و دو اربعین در شهر مهران در جرزیان روند کار این پارکینگ‌ها قرار گرفت.

                                     افزایش ظرفیت پارکینگ‌های اربعین مهران و ارائه خدمات کیفی‌تر به زائران

در این مجموعه، چندین سرویس بهداشتی، فروشگاه و چندین موکب برای توزیع بسته غذای گرم و بطری آب معدنی خنک راه‌اندازی شده است این مجموعه مجهز به پایش تصویری است و امسال هزینه پارکینگ هر خودرو به‌صورت هوشمند دریافت می‌شود.

به‌نظر می‌رسد با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و استفاده از تجارب سال‌های قبل و افزوده شدن امکانات جدید خدمات‌دهی پارکینگ‌های بزرگ اربعین با رضایت زائران کنگره عظیم اربعین همراه باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha