• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403052113762
  • خبرنگار : 50225

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان:

رژیم صهیونیستی با حمله به مدرسه‌ها به دنبال تثبیت حاکمیت خود است

رژیم صهیونیستی با حمله به مدرسه‌ها به دنبال تثبیت حاکمیت خود است

ایسنا/خوزستان مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: رژیم صهیونیستی برای حفظ قدرت پوشالی خود و سرپوش گذاشتن بر ضعف‌های خود با حمله بی‌رحمانه به مدرسه‌ها و بیمارستان‌ها به دنبال تثبیت حاکمیت خود است اما همه می‌دانیم که طبق آیات قرآن خانه عنکبوت از سست‌ترین خانه‌ها است و خانه رژیم صهیونیستی هم سست است.

عبدالله حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به حمله رژیم صهیونیست به مدرسه تابعین در غزه اظهار کرد: مدرسه و مسجد جزو مکان‌های مقدس هستند و همواره انسان‌ها در سختی‌ها به این مکان‌ها پناه می‌برند. در جنگ تحمیلی هم دیدیم مردم ایران در مدرسه‌ها پناه می‌گرفتند زیرا این مکان، جای امن و مورد تکریم همگان است اما رژیم صهیونیستی تنها رسیدن به اهداف پوچ خود را مورد نظر قرار می‌دهد.

وی افزود: از نظر جامعه جهانی هم مدرسه‌ها باید مورد محافظت قرار بگیرند اما می‌بینیم که رژیم صهیونیستی حد و مرزی برای جنایات خود قائل نیست و با خوی ددمنشانه خود مدرسه‌ها و بیمارستان‌ها را مورد حمله قرار می‌دهد.

حبیبی بیان کرد: رسوایی رژیم صهیونیستی در حمله به مسجدها، مدرسه‌ها و بیمارستان‌ها روز به روز آشکارتر می‌شود و امروز می‌بینیم مردم کشورهای اروپایی و آمریکایی هم حقیقت و ماهیت این رژیم را شناخته‌اند و در خیابان‌ها علیه آن‌ها شعار می‌دهند.

وی عنوان کرد: حتی ورود نیروهای نظامی و انتظامی به مدارس ممنوع است چه برسد به حمله به مدارس اما این بار اول نیست که اسرائیل این جنایت را انجام می‌دهد و متاسفانه حکومت‌ها و دولت‌های استکباری آمریکا و اروپا شاهد این جنایت‌ها هستند. هر چند این دولت‌ها ادعای حمایت از حقوق بشر و مردم‌سالاری دارند اما این جنایت‌های رژیم صهیونیستی با حمایت این دولت‌ها رخ داده است و واکنشی نشان نمی‌دهند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: طبق آیات قرآن تا جایی خوی‌های حیوانی و درندگی در انسان‌ها و حکومت‌های مستکبر آنچنان وجود خود را نشان می‌دهد که از حیوانات درنده که چنین ذاتی دارند هم بدتر می‌شوند و جنایاتی مرتکب می‌شوند که شاید هیچ حیوانی هم آن را انجام ندهد. خداوند به خوبی تشبیه کرده است که این افراد از حیوانات درنده هم پست‌تر هستند.

وی عنوان کرد: ظالمان همواره قدرت‌های خود را برای مظلومانی که تحریم هستند و از کمترین تجهیزات نظامی برخوردار هستند به نمایش می‌گذارند و دانش‌آموزان بی‌پناه را مورد حمله قرار می‌دهند که این نشان‌دهنده ضعف مطلق رژیم صهیونیستی است.

حبیبی با بیان اینکه سرنوشت همه ظالمان در طول تاریخ، نابودی بوده است، گفت: رژیم صهیونیستی برای حفظ قدرت پوشالی خود و سرپوش گذاشتن بر ضعف‌های خود با حمله بی‌رحمانه به مدرسه‌ها و بیمارستان‌ها به دنبال تثبیت حاکمیت خود است اما همه می‌دانیم که طبق آیات قرآن خانه عنکبوت از سست‌ترین خانه‌ها است و خانه رژیم صهیونیستی هم سست است و ظلم پایدار نخواهد بود و بنا بر وعده رهبر معظم انقلاب اسلامی به زودی این حکومت پوشالی حاکمیت خود را از دست خواهد داد و نیست و نابود خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha