• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۰۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403052113658
  • خبرنگار : 50212

همرزم شهید سلیمانی:

شهادت هنیه عاملی برای اتحاد امت اسلامی شد

شهادت هنیه عاملی برای اتحاد امت اسلامی شد

ایسنا/مرکزی همرزم شهید سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: دشمن با به شهادت رساندن شهید هنیه فرمانده حماس به دنبال ایجاد رخنه و شکاف بین امت اسلامی بود، غافل از اینکه شهادت هنیه عاملی برای اتحاد بین امت اسلامی شد.

سردار عبدالفتاح اهوازیان شامگاه شنبه ۲۰ مردادماه ۱۴۰۳ در مراسم یادواره‌ شهدای جبهه‌ مقاومت و مدافعین حرم که در رواق حضرت معصومه(س) آستان مقدس امامزاده اسحاق علیه السلام ساوه برگزار شد با بیان اینکه شهدا نیازی به سخنرانی و مداحی ندارند، اظهار کرد: فاصله گرفتن از شهدا موجب نزدیک شدن دشمن به اعتقادات و باورهای اسلامی ما خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن برای عملی کردن توطئه‌های خود به دنبال فاصله انداختن بین ما و سیره شهداست، افزود: نباید اجازه دهیم سیره و مکتب شهدا به فراموشی سپرده شود بلکه باید با ترویج و تبیین آن این مکتب را زنده نگه داشت.

سردار اهوازیان با تاکید بر اینکه حاج قاسم سلیمانی صرفا یک شهید نیست بلکه یک مکتب است، تصریح کرد: مکتب حاج قاسم سلیمانی به ما یاد داد که مسئولیت در نظام اسلامی امانت الهی است و باید در سایه این امانت الهی به مردم خدمت کرد تا مورد رضایت خدای تعالی قرار بگیریم.

وی با تاکید بر شرکت در یادواره شهدا به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: اگر در یادواره شهدا شرکت نکنیم دچار روزمرگی شده ایم. شرکت در این آیین معنوی موجب صیقل دادن ایمان و تقویت ارتباط با شهداست.

همرزم شهید سلیمانی با بیان اینکه یادواره شهدا ظرفیتی برای تربیت سرباز به منظور یاری امام زمان(عج) است، گفت: زنده نگه داشتن ارزش های اسلامی و فرهنگ دفاع مقدس منوط به بزرگداشت یاد و خاطره شهداست که یکی از راهکارهای آن برگزاری یادواره شهداست.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری انتخابات اخیر ریاست جمهوری گفت: انتخابات ریاست جمهوری با حضور حداکثری مردم برگزار شد و موجب تقویت اقتدار نظام اسلامی بود. عمل به  منویات رهبری موجب موفقیت دولت چهاردهم خواهد شد.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و لزوم الگوبرداری دولت چهاردهم از شیوه خدمت جهادی دولت سیزدهم گفت: بعد از جنگ تحمیلی حلاوت فعالیت های جهادی را در دولت سیزدهم چشیدیم و این رویه باید ادامه پیدا کند.

سردار اهوازیان در ادامه به شهادت شهید اسماعیل هنیه اشاره کرد و گفت: دشمن با به شهادت رساندن شهید هنیه فرمانده حماس به دنبال ایجاد رخنه و شکاف بین امت اسلامی بود، غافل از اینکه شهادت هنیه عاملی برای اتحاد بین امت اسلامی شد.

به گزارش ایسنا، رییس هیات رزمندگان اسلام ساوه نیز گفت: حق‌خواهی، دفاع از مظلوم، غلبه بر ظالمان، حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی، اطاعت از ولی فقیه، تلاش برای تامین امنیت، آرامش و پیشرفت کشور، ایستادگی در راه خدا و سست نشدن در مقابل دشمنان مهمترین پیام شهدای والامقام است.

سردار محمد میرجانی گفت: شهدای مدافع حرم، مظلوم زندگی کردند، مظلومانه جنگیدند و مظلومانه به خیل شهدا پیوستند و در ‌شهرستان ساوه نیز قریب به ۲۰ نفر در راه دفاع از حرم جان خویش را از دست دادند.

وی تصریح کرد: شهدای مدافع حرم، همچون شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، چه بسا در شرایطی سخت‌تر و کیلومترها دورتر از وطن، به دفاع از مردم مظلوم و مستضعف منطقه در مقابل دشمنانی مثل داعش و سایر تکفیری‌ها پرداختند.

تجلیل از خانواده معظم شهدای مدافع حرم ساوه، حماسه خوانی توسط مرتضی بهاری و اجرای سرود از دیگر برنامه های این مراسم بود که با حضور استاندار مرکزی و جمعی از مسئولان و مردم ساوه و به همت هیات رزمندگان اسلام و بنیاد شهید ساوه برگزار شد.

شهادت هنیه عاملی برای اتحاد امت اسلامی شد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha