• یکشنبه / ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۱:۵۹
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403052113651
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

بخشدار پاتاوه خبر داد:

برخی کارشکنی‌هایی مانع شهرستان شدن پاتاوه

برخی کارشکنی‌هایی مانع شهرستان شدن پاتاوه

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد بخشدار پاتاوه از توابع شهرستان دنا گفت: برخی کارشکنی‌هایی مانع تحقق این آرزوی مردم محروم بخش پاتاوه شد.

شهرام صفادوست در جمع خبرنگاران افزود: جایگاه سوخت پاتاوه پس از ۱۰ سال راکد بودن ۱۵ اسفند سال ۱۴۰۲ افتتاح و به بهره‌داری رسید.

وی با اشاره به سه مشکل اساسی بخش پاتاوه اظهارکرد: در زمینه ارتقاء بخش پاتاوه به شهرستان کارهای اساسی و زیادی صورت گرفته بود که برخی کارشکنی‌هایی مانع تحقق این آرزوی مردم محروم بخش پاتاوه شد.

بخشدار پاتاوه خاطرنشان کرد: چرا که با شهرستان شدن بخش پاتاوه ردیف بودجه‌ای مشخصی در نظر گرفته می‌شد و شاهد رشد این شهرستان می‌شدیم. 

صفادوست تصریح کرد: پرجمعیت ترین بخش استان بخش پاتاوه با ۸۹ روستا و جمعیتی بالغ بر ۳۳ هزار نفر است که متاسفانه از نبود بیمارستان رنج می‌برد و این مهم در حالی که بیمارستانی که قرار است ساخته شود بیش از سه بار کلنگ زنی شده و اعتبار بالغ بر ۱۰میلیارد تومان در نظر گرفته شده اما ظاهرا منتظر آورده سه میلیارد تومانی از طرف مردم هستند و تاکنون هیچ اقدامی در این خصوص صورت نگرفته است.

وی ادامه داد: بخش پاتاوه در رابطه با میراث فرهنگی حرفی برای گفتن دارم اما متاسفانه این بخش مورد ظلم واقع شده است و آثار تاریخی این بخش  ازجمله پل پاتاوه، قبرستان لما، غار ده شیخ و دیگر آثار تاریخی و گردشگری مورد بی توجهی مسئولان میراث فرهنگی و گردشگری استان قرار گرفته و در حال تخریب هستند.

صفادوست عنوان کرد: استخر شنای شهر پاتاوه در سال ۸۹ کلنگ زنی شد و تا سال ۱۴۰۱ حدود ۳۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشت چه با تلاش‌های صورت گرفته طی ۱۸ ماه اخیر به ۸۹درصد پیشرفت فیزیکی رسیده است و ۵ میلیارد تومان از سوی ورزش و جوانان استان جهت تکمیل و بهره‌برداری این پروژه ورزشی اختصاص یافت. همچنین یک میلیارد تومان از سوی ورزش جوانان استان برای تجهیز و تعمیر سالن ورزشی اختصاص داده شد.

بخشدار پاتاوه تاکید کرد: ورزشگاه شهر پاتاوه نیز با اعتبار یک میلیارد تومان محصور شده و تعمیر و بازسازی شده که تا چند ماه آینده آماده بهره‌برداری است. 

صفادوست عنوان کرد: در طرح شهید عجمیان ۲۵ مدرسه بخش پاتاوه ا اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان تعمیر، بازسازی و شاداب سازی شده‌اند.

وی ادامه داد: با همت شرکت مخابرات به اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات استان بیش از ۱۵ سایت همراه اول و ایرانسل در بخش پاتاوه اجرا شده یا تا دهه فجر به بهره برداری می رسند. اعتبار هر کدام از این سایت ها ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است.

بخشدار پاتاوه با اشاره به ساماندهی آبشار بهرام بیگی در این بخش عنوان کرد: روکش آسفالت این آبشار به طول ۱۳ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان انجام شد. همچنین برخی امکانات لازم برای رفاه حال مردم و گردشگران نیز فراهم شده است.

صفادوست تصریح کرد: ۸ خانه هلال در روستاهای بخش پاتاوه ایجاد و راه اندازی شده است. همچنین نمایندگی هلال احمر و ورزش جوانان در این شهر مستقر شده است.

به گزارش ایسنا، وی بیان کرد: گازرسانی به روستاها، پمپاژ آب کشاورزی، بهره‌برداری از سالن ورزشی روستای بنستان، آبرسانی به برخی روستاها، انجام کارهای مختلف فرهنگی، کمک به نبازمندان، افتتاح جایگاه سی.ان.جی، احداث چمن مصنوعی، نصب دو ترانس برق و رفع تنش آبی برخی مناطق روستایی از مهمترین اقداماتی است که با تلاش های صورت گرفته طی این مدت محقق شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۱ ۱۳:۳۵

درود بر دکتر صفادوست بخشدار جهادی