• شنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۱۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 1403052013608
  • منبع : نمایندگی مرکزی

سردار عمومهدی:

بایکوت جنایات اسرائیل در غزه لکه ننگی بر پیشانی رسانه‌های دنیاست

بایکوت جنایات اسرائیل در غزه لکه ننگی بر پیشانی رسانه‌های دنیاست

ایسنا/مرکزی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: بایکوت خبری جنایات اسرائیل در غزه همچون یک لکه ننگ بر پیشانی خبرگزاری‌های دنیا خواهد ماند.

سردار عمومهدی در نشست با مدیران رسانه استان مرکزی اظهار کرد: وضعیت خبر و رسانه در دنیای امروز حال خوب نیست، درست است که برخی بنگاه‌های خبری نبض کار خبر را در دنیا در دست گرفته‌اند اما آنها آنچه دلشان می‌خواهد را به صورت یک کاریکاتور به مردم دنیا ارائه می کنند تا در نهایت منافع خود را تامین کنند.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها باید در راستای بهبود زندگی بشر فعالیت کنند، افزود: متاسفانه امروز رسانه‌های دنیا در اختیار اربابان شان قرار گرفته اند و اربابان با دیدگاه‌های منفعت طلبانه خود رسانه‌ها را به سمت هایی که منافع آنها می طلبد سوق می دهند.

عمومهدی گفت: رسانه‌ها می‌توانند در خدمت صلح باشند و به نفع بهتر شدن زندگی بشر قدم بردارند ولی امروز در دنیا رسانه ها برای فروش بیشتر محصولاتی که ضد هنجارها و ارزش‌ها هستند به‌کار می‌روند.

وی اظهار کرد: رسانه‌ها می‌توانند ابزار گفت‌ ‌گوی بشریت باشند و مردم دنیا می‌توانند داشته‌های خود را در بستر رسانه به اشتراک گذاشته و از آن دفاع کنند و با استفاده از ابزار رسانه با هم تعامل کنند ولی متاسفانه رسانه‌ها امروز در دنیا برای تحمیل عقاید مستکبران به مستضعفان بکار گرفته می‌شود.

عمومهدی گفت: رسانه‌های دنیا به جای تبدیل شدن به یک جاده دوطرفه تعاملی به یک بزرگراه یک طرفه به سمت منافع بنگاه‌های اقتصادی بزرگ دنیا و کسانی که نبض فکری جریان رسانه‌ای دنیا را در اختیار دارند، تبدیل شده اند.

وی افزود: دشمنان ما، اسلام و ایران و سپاه را تروریست می‌دانند در حالی خودشان بیشترین قتل عام‌ها را انجام داده‌اند. آمریکا که چندین بار به ترورهای خود اذعان و افتخار کرده، بزرگترین تروریست دولتی دنیاست.

عمومهدی گفت: آن‌ها خبر فوت یک دختر در یک کشور را به عنوان مهمترین خبر روز دنیا مخابره می‌کنند و در همان ایام کشتارهای دسته جمعی را در دنیا رقم می‌زنند و هیچ خبری از آن منتشر نمی‌شود. مردم مظلوم غزه قتل عام شدند ولی از بوق‌های تبلیغاتی دنیا برای اطلاع رسانی این جنایات خبری نیست.

وی گفت: آمریکا ۱۲۰ هزار نفر را در عراق قتل عام کرد به این بهانه که احتمالا صدام می خواهد بمب هسته‌ای رونمایی کند و بمب شیمیایی کشتار جمعی استفاده کند ولی یک نمونه از این بمب‌ها را نتوانستند به مردم نشان دهند و همان زمان برای اینکه سرپوش رسانه‌ای روی این کشتار بگذارند مردن هزار نفر در اثر آنفلوانرای مرغی را در بوق و کرنای رسانه‌ای کردند.

وی اظهار کرد: بایکوت خبری جنایات اسرائیل در غزه به عنوان یک ننگ بر پیشانی خبرگزاری‌های دنیا خواهد ماند و در تاریخ ثبت خواهد شد. 

وی اظهار کرد: انتظار می‌رود رسانه‌های کشورمان با برخورداری از نجابت و اخلاق رسانه‌ای و ترویج ارزش‌های دینی در حوزه رسانه، آنچه به خیر و صلاح جامعه است را منتشر کنند.

عمومهدی گفت: رسانه‌های کشور باید حقیقت جو و حقیقت گو باشند. نبرد امروز نبرد روایت‌هاست و خبرنگار، رزمنده این نبرد است و باید خود را برای حضور در این نبرد رشد داده و تقویت کند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha