• شنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۵۶
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403052013588
  • خبرنگار : 50184

رئیس هیات بدنسازی استان:

کرمانشاه با ۲ تیم در لیگ برتر بدنسازی شرکت می‌کند

کرمانشاه با ۲ تیم در لیگ برتر بدنسازی شرکت می‌کند

ایسنا/کرمانشاه رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان کرمانشاه با بیان اینکه مسابقات لیگ برتر بدنسازی و پروش اندام حدود یک ماه آینده آغاز خواهد شد، گفت: کرمانشاه با دو تیم در این مسابقات شرکت می‌کند.

مهدی حاتمی، عصر امروز(۲۰ مرداد) در نشستی خبری، بااشاره به قدرت بدنسازی کرمانشاه در ایران، اظهارکرد: کرمانشاه یکی از سه ضلع اصلی بدنسازی در ایران به شمار می‌رود و قهرمانان بزرگ و به نامی از استان ما در این رشته فعالیت می‌کنند. 

وی افزود: باتوجه به تعدد قهرمانان استان در این رشته، بنا داریم امسال در رقابت‌های لیگ برتر بدنسازی و پرورش اندام با دو تیم شرکت کنیم. 

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان اضافه کرد: درصورتی که مسئولین استانی حمایت کنند و اسپانسرها پای کار باشند، حتی می‌توانیم سه تیم را به این مسابقات اعزام کنیم که قول می‌دهم که دو تیم از آنها روی سکوی قهرمانی بروند. 

وی تصریح کرد: تیم‌های قهرمان این رقابت‌ها، به مسابقات جهانی و بین‌المللی اعزام خواهند شد که امیدواریم تیم قهرمان از استان ما باشد. 

حاتمی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر کرمانشاه جایگاه قدرتمندی در بدنسازی ایران دارد، عنوان کرد: طی ماه‌های گذشته مربیان و بزرگان و پیشکسوتان استان توانسته‌اند سه کرسی را در فدراسیون کسب کنند که این موضوع می‌تواند به ارتقاء هرچه بیشتر بدنسازی استان کمک کنند. 

وی در ادامه از برنامه ریزی برای میزبانی کرمانشاه در مسابقات بین المللی مستریونیورس ایران در اواخر امسال  خبرداد و گفت: رایزنی‌های لازم را با مسئولین فدراسیون انجام داده‌ایم و موافقت‌های مورد نیاز کسب شده و حتی اسپانسر پای کار هم داریم، اما مسئله اصلی پروازهای فرودگاه کرمانشاه است که اگر این مشکل حل شود، میزبانی را قطعی خواهیم کرد. 

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان با بیان اینکه این مسابقات حدود ۱۰۰ هزار دلار جایزه نقدی برای ورزشکاران دارد، تاکید کرد: رایزنی با کشورهای مختلف را برای حضور در این مسابقات آغاز کرده‌ایم. 

وی در ادامه عنوان کرد: با رایزنی صورت گرفته با فدراسیون، تیم کرمانشاه به عنوان نماینده کشورمان، آبان ماه به مسابقات مستریونیورس عربستان اعزام خواهد شد. 

حاتمی در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت بانوان کرمانشاه در این رشته اشاره کرد و گفت: عمده فعالیت بانوان استان در رشته‌های فیتنس و مچ اندازی است و در این زمینه مربیان توانمندی نیز داریم. 

به گفته این مسئول، در حال حاضر حدود هزار مربی خانم در رشته‌های مختلف بدنسازی در سطح استان مشغول به فعالیت هستند. 

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان در ادامه از درخواست میزبانی برای برگزاری مسابقات قویترین مردان ایران در کرمانشاه خبرداد و افزود: در حال حاضر حدود یازده نفر در رشته قوی‌ترین مردان در کرمانشاه فعالیت می‌کنند که از جمله آن‌ها می‌توان به میلاد عباس آبادی و علی نوکانی اشاره کرد. 

وی در بخش پایانی سخنان خود با بیان اینکه هیات بدنسازی برای پاک شدن فضای این رشته از دوپینگ و مکمل های غیرمجاز تلاش می‌کند، گفت: به این منظور در مسابقات فیتنس کسانی که دوپینگ می‌کنند را از مسابقات کنار می‌زنیم تا رقابتی سالم بین ورزشکاران برقرار باشد. 

حاتمی خاطرنشان کرد: در حال ترویج فرهنگ ورزش بدون دوپینگ و مکمل‌های غیرمجاز هستیم و در این زمینه نیز بزودی سمینار آنتی دوپینگ را به صورت رایگان برای ورزشکارانمان برگزار خواهیم کرد که تاکنون حدود ۷۰۰ نفر در آن ثبت نام کرده‌اند. 

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha