• شنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۵۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403052013549
  • خبرنگار : 50490

معاون عمرانی استانداری مازندران مطرح کرد

ضرورت اجرای طرح چایخانه رضوی از سوی شهرداران

ضرورت اجرای طرح چایخانه رضوی از سوی شهرداران

ایسنا/مازندران معاون عمرانی استانداری مازندران با بیان اینکه استان مازندران در اجرای طرح چایخانه رضوی عقب‌تر از استان‌های دیگر قرار دارد، گفت: این طرح باید در زمین ۱۵۰ متری، در جای مناسب و پرتردد صورت گیرد و اجرای این طرح می‌تواند در زیباسازی فضای شهر نیز تاثیر بسزایی داشته باشد.

عبدالرضا دادبود امروز در همایش شهرداران استان مازندران که به میزبانی سازمان همیاری‌ها و شهرداری‌های مازندران در رستوران میزبان بابلسر برگزار شد، اظهار کرد: با برگزاری نشست‌های تخصصی توسعه سرمایه‌گذاری اتفاقات خوبی در زمینه رفع موانع سرمایه‌گذاری رقم خواهد خورد.

وی با تاکید به مشارکت بخش خصوصی و حمایت از سرمایه گذاران در زمینه توسعه شهری عنوان کرد: رمز موفقیت شهرداران و جهش حوزه مدیریت شهری در بخش‌های مختلف فقط با مشارکت بخش خصوصی حاصل می‌شود.

دادبود ادامه داد: امکان ندارد شهرداران با دریافت عوارض‌های شهرداری، صدور پروانه و اعتبارات دولتی بتوانند کارهای بزرگ انجام دهند.

دادبود با قدردانی از عملکرد سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران تصریح کرد: سازمان همیاری شهرداری‌ها حامی بسیار خوبی برای شهرداری‌های سطح استان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح ملی چایخانه رضوی اشاره کرد و گفت: طرح چایخانه رضوی طرح جالبی است که اگر در مکان خوب احداث شود یک نماد مذهبی شهری است.

وی با بیان اینکه استان مازندران در اجرای طرح چایخانه رضوی عقب‌تر از استان‌های دیگر قرار دارد، خاطرنشان کرد: این طرح باید در زمین ۱۵۰ متری، در جای مناسب و پرتردد صورت گیرد و اجرای این طرح می‌تواند در زیباسازی فضای شهر نیز تاثیر بسزایی داشته باشد.

معاون عمرانی استانداری مازندران به ضرورت اجرای این طرح توسط شهرداران اشاره کرد و گفت: شهرداران سه شهر اول که بتوانند زمین را معرفی کنند با خانواده‌های خود به کربلای معلی و شهرداران هفت شهر به مشهد مقدس اعزام می‌شوند و بخشی از هزینه احداث چایخانه برای پنج شهر نخست توسط ما پرداخت می‌شود.

قابل ذکر است در این همایش از سه شهردار پیشکسوت توسط سازمان همیاری شهرداری‌ها تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha