• شنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۵
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403052013390
  • خبرنگار : 30147

قائم‌مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور

آموزش مهارتی با توجه به نیازهای منطقه‌ای، رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی است

آموزش مهارتی با توجه به نیازهای منطقه‌ای، رویکرد دانشگاه آزاد اسلامی است

ایسنا/خراسان رضوی قائم‌مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور مهم‌ترین رویکرد این دانشگاه را توسعه کمی و کیفی در حوزه‌های آموزشی و مهارتی را متناسب با نیاز جامعه دانست و گفت:‌ برنامه‌های آموزشی و مهارتی در رشته‌های تحصیلی مورد توجه قرار گرفته و ضمن اینکه رونق خوبی به واحدهای دانشگاهی داده تمایل دانشجویان را به تحصیل در دانشگاه آزاد افزایش داده است.

علی سروری مجد شنبه ۲۰ مرداد در حاشیه جلسه تخصصی بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد به ایسنا گفت: در برنامه‌های توسعه و تحول پنج ساله دانشگاه آزاد اسلامی با مدیریت رشته‌های تحصیلی و افراد متقاضی برنامه‌ریزی‌های آموزشی و افزایش رشته‌ها در این دانشگاه با توجه به نیازها و پتانسیل‌های منطقه‌ای در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه طرح پویش به عنوان یک طرح ملی بوده که بر اساس آن هر دانشجو یک مهارت را فرا می‌گیرد، تصریح کرد: بر اساس این طرح ارتباط دانشجو با صنعت و مشاغل بیشتر شده تا دانشجویان مهارت‌های لازم را فرا گرفته و بر اساس علاقه پس از تحصیل وارد بازار کار شوند.

وی افزود: صرف پرداختن به آموزش تئوری بدون توجه به مهارت آموزی دانشگاه را از مسیر تحول دور کرده و باید آموزش مبتنی بر مهارت و نیازهای منطقه‌ای باشد که برخی مهارت‌ها نیاز ملی است.

قائم‌مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور تصریح کرد: نیازهای جدید باید به سمت حل مسائل منطقه پیش‌ رود که این باعث تغییر و تحول در نحوه فعالیت اساتید و دانشجویان شده و رغبت دانشجویان را به همراه دارد.

سروری مجد با تأکید بر شعار دانشگاه آزاد اسلامی «هر دانشجو یک مهارت» گفت: دانشجویان این دانشگاه ضمن تحصیل، مهارت‌های لازم را برای قرارگیری در محیط کار متناسب با رشته‌های آموزشی خود کسب می‌کنند که باعث ارتباط مراکز دانشگاهی با یکدیگر می‌شود.

قائم‌مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور روز شنبه از بخش‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد بازدید کرد.

۱۵۰۰ دانشجو در ۱۰۲ رشته کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گناباد شاغل به تحصیل هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha