• شنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403052013348
  • خبرنگار : 50182

۳۰۰ نیروی شهرداری کرمانشاه در «مرز خسروی» به زوار اربعین خدمات‌رسانی می‌کنند

۳۰۰ نیروی شهرداری کرمانشاه در «مرز خسروی» به زوار اربعین خدمات‌رسانی می‌کنند

ایسنا/کرمانشاه شهردار کرمانشاه از اعزام ۳۰۰ نیروی شهرداری به مرز خسروی برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین خبر داد.

نادر نوروزی، امروز (۲۰ مرداد) در حاشیه آیین بدرقه پاکبانان شهرداری کرمانشاه به مرز خسروی، در جمع خبرنگاران با اشاره به خدمات‌رسانی شهرداری کرمانشاه در مرز خسروی گفت: امسال در دو حوزه نظافت و رفت و روب و حمل و نقل زوار، در این مرز به زوار اربعین خدمات‌رسانی می‌کنیم.

وی افزود: در چند روز گذشته ۱۷۰ دستگاه اتوبوس و ۴۰ دستگاه ون به مرز خسروی اعزام شده و امروز هم بدرقه پاکبانان و نیروهای آتش‌نشانی و... را به مرز خسروی داشتیم.

به گفته شهردار کرمانشاه امروز ۱۰۰ نیروی خدمات‌رسانی شهرداری به مرز خسروی اعزام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اعزام این تعداد نیرو، همراه با نیروهایی که در بحث جابجایی زوار در حوزه حمل و نقل فعال هستند، در مجموع ۳۰۰ نیروی شهرداری اربعین امسال در مرز خسروی به زوار خدمات‌رسانی می‌کنند.

نوروزی از اقدامات فرهنگی شهرداری در مرز خسروی هم خبر داد و افزود: در کنار عرضه محصولات فرهنگی، خدماتی مانند راهنمایی زوار هم در مرز توسط نیروهای شهرداری انجام می‌گیرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۰ ۱۵:۱۵

کلانشهر کرمانشاه خود میزبان زائران عتبات است و متاسفانه از نظر پاکسازی و زیباسازی شهر خصوصا در ورودهای شهر کرمانشاه از وضعیت مناسب و مطلوبی هم برخوردار نیست شهرداری کرمانشاه باید همتی بخرج می داد با نگهداشت نیروهای شهرداری در کرمانشاه. بطور جهادی به ساماندهی و پاکسازی و زیبا سازی شهر کرمانشاه می پرداختند که شهر کرمانشاه یکی از کانونهای اصلی استقبال و میزبانی شایسته به زائران عتبات محسوب می شود. خدمات به زائران در سر مرز را به استانهای معین واگذار می کردند . لطفا پیگیری فرمایید