• شنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403052013312
  • خبرنگار : 50037

کاهش ۳۰ درصدی نزاع های دسته جمعی در اسدآباد

کاهش ۳۰ درصدی نزاع های دسته جمعی در اسدآباد

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان اسدآباد از کاهش ۳۰ درصدی نزاع دسته جمعی در این شهرستان در چهار ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

سرهنگ مصیب شاه ملکی شنبه ۲۰مرداد در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: در طی مدت چهار ماهه نخست سال‌جاری نزاع فردی این شهرستان نسبت به مدت مشابه سال گذشته سه درصد افزایش داشته که در این رابطه فرهنگ‌سازی لازم و نیز ممارست در ارتقای و تقویت آستانه تحمل افراد از نقش موثری در بحث کاهش هر چه بیشتر نزاع‌های فردی برخودار خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به افزایش ۱۱۹ درصدی توقیف موتورسیکلت‌های مزاحم این شهرستان در چهار ماهه نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، تصریح کرد: طرح آرامش و ایمنی در معابر شهری و توقیف موتورسیکلت‌های متخلف در شهر اسدآباد از امروز آغاز شده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت که در این رابطه موتور سیکلت‌های متخلف ضمن اعمال توقیف به پارکینگ هدایت می‌شوند.

وی با اشاره اقدامات انجام شده در بحث کاهش سرقت در شهرستان، بیان کرد: با اجرای طرح‌های مختلف در چهار ماه نخست سال‌جاری میزان موارد سرقت‌های مختلف این شهرستان به نسبت مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

شاه ملکی با اشاره به کاهش ۵۴ درصدی سرقت منزل، کاهش ۳۳ درصدی سرقت مغازه، کاهش ۷۷ درصدی سرقت موتورسیکلت، کاهش ۲۹ درصدی سرقت داخل خودرو، کاهش ۴۰ درصدی سرقت احشام در طی مدت فوق، ادامه داد: جمع‌آوری معتادان متجاهر در طرح‌های مختلف، دستگیری معتادان و معرفی آنان به کمپ‌ها، گشت‌های نامحسوس از نقش موثری در کاهش موارد سرقت‌های این شهرستان در زمینه های مختلف برخوردار بوده است.

 وی با بیان اینکه در چهار ماهه نخست سال‌جاری ۵۰ درصد موارد سرقت‌های انجام شده در این شهرستان توسط همکاران نیروی انتظامی کشف شده‌اند، یادآور شد: طی مدت فوق شهرستان اسدآباد سه درصد در دستگیری سارقان افزایش دستگیری داشته است.

شاه ملکی در ادامه از افزایش ۱۱۹ درصدی کشف انواع مواد مخدر در چهار ماه نخست سال جاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته در این شهرستان خبر داد و یاد آور شد: طی مدت فوق برخورد با سوخت قاچاق و نیز کشف سیگار و انواع توتون در این شهرستان ۱۰۰ درصد افزایش داشته است.

 وی همچنین با اشاره به کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات فوتی درون شهری و کاهش ۵۷ درصدی تصادفات خسارتی در اسدآباد در چهار ماهه نخست سال جاری، اظهار کرد: برخورد با موتورسیکلت‌های متخلف یکی از مطالبات مهم مردمی این شهرستان بود که در این رابطه برخورد نیروی انتظامی با موتورسیکلت های مزاحم در چهار ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۱۹ درصد افزایش داشته است.

شاه ملکی از افزایش چهار درصدی برخورد با خودروهای متخلف در این شهرستان طی مدت فوق خبر داد و افزود: دستگیری معتادان در این شهرستان در چهار ماهه نخست امسال ۴۰ درصد افزایش داشته است که در این رابطه اسدآباد به یک اردوگاه ترک اعتیاد مناسب برای معتادان نیاز دارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha