• شنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۲۱
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403052013307
  • خبرنگار : 71496

مقام صهیونیست: شمال را به تدریج از دست می‌دهیم

مقام صهیونیست: شمال را به تدریج از دست می‌دهیم

یکی از مسوولان رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی با اشاره به اینکه عملیات‌های حزب‌الله در شمال رو به افزایش بوده و مرگبارتر و شدیدتر شده‌اند، اذعان کرد که این رژیم در حال از دست دادن تدریجی شمال فلسطین اشغالی است.

به گزارش ایسنا، «گیورا زلاتز» رئیس شورای الجلیل اعلا در رژیم صهیونیستی امروز شنبه در گفتگویی با شبکه عبری «کان» تصریح کرد: عملیات‌های حزب‌الله در شمال رو به افزایش است و با گذشت روزها این عملیات‌ها مرگبارتر و شدیدتر می‌شوند و در نتیجه سطح امنیت در مناطق شمالی (در مرزها با لبنان) کاهش یافته است.

زلاتز در این گفتگو با تمسخر برخورد کابینه رژیم صهیونیستی با شرایط موجود در شمال فلسطین اشغالی گفت: کابینه نتانیاهو در چند هفته اخیر متوجه شده که دشمنی در مرزهای شمالی به نام حزب‌الله دارد که منتظر پاسخ آن به ترور فؤاد شکر در ضاحیه جنوبی بیروت است.

این مسوول صهیونیست در ادامه نیز گفت: شرایط در شمال در حال تغییر از بد به بدتر است، هر روز آژیرهای هشدار در پی پرواز پهپادها و شلیک موشک‌های حزب‌الله به صدا در می‌آیند، همچنین ده‌ها خانه‌ ویران شده وجود دارد و هزاران دونم از اراضی دچار حریق شده‌اند و تعداد زیادی از سربازها و شهرک‌نشین‌ها کشته و زخمی شدند و علاوه بر این حدود ۱۰۰ هزار شهرک‌نشین از این مناطق تخلیه شدند و ما اکنون بدون هیچ گونه خدمات حیاتی همانند بهداشت، بانک‌ها و نهادهای آموزشی و غیره هستیم.   

او با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی «از بسیاری جهات در حال از دست دادن بخش‌هایی از شمال همانند شهرک‌ها، اقتصاد تعطیل شده و آموزش تعطیل شده است»، تغییر اصول و کار روی استراتژی روشنی برای بازگرداندن شهرک‌نشین‌های صهیونیست به الجلیل را خواستار شد.

پیشتر شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی پس از انجام مصاحبه‌هایی با تعدادی از صهیونیست‌های ساکن شمال فلسطین اشغالی در گزارشی اعلام کرده بود که آنها هیچگونه افقی برای آینده نداشته و از وعده‌های اندکی که به آنها داده می‌شود، ناامید هستند و نمی‌دانند چه زمانی به خانه‌هایشان بازمی‌گردند.

شرایط امنیتی بر تعداد مبتلایان به اختلالات روانی می‌افزاید

روزنامه عبری معاریو نیز افشا کرد که در چند روز گذشته پس از حمله پهپادی و موشکی از لبنان به منطقه الجلیل غربی، تعداد تماس‌ها با مراکز روان‌درمانی در مناطق شمالی به شدت افزایش پیدا کرده است.

اوری چارلز، مدیر مرکز توسعه اجتماعی رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی نیز این موضوع را تایید کرد.

پیشتر رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از افزایش اختلالات روانی در میان شهرک‌نشین‌های صهیونیست خبر داده و اعتراف کردند که تعدادی از افسران و سربازان ارتش این رژیم پس از هفتم اکتبر گذشته خودکشی کردند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha