• شنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۴
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403052013132
  • خبرنگار : 71588

واکنش دفتر سیاسی انصارالله به جنایت جدید صهیونیست‌ها در مدرسه «التابعین» غزه

واکنش دفتر سیاسی انصارالله به جنایت جدید صهیونیست‌ها در مدرسه «التابعین» غزه

دفتر سیاسی انصارالله جنایت جدید صهیونیست‌ها در مدرسه «التابعین» در محله «الدرج» در نوار غزه را محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، دفتر سیاسی انصارالله یمن اعلام کرد رژیم صهیونیستی به کشتارهای خونین یکی پس از دیگری در نقض بی‌سابقه حقوق فلسطینی‌ها ادامه می‌دهد. دولت‌های عربی و اسلامی به سکوت و درماندگی متوسل می‌شوند، گویی درقبال قتل‌عام‌های رژیم صهیونیستی نه می‌بینند، نه می‌شنوند و نه حرفی می‌زنند.

براساس گزارش شبکه خبری المسیره، این دفتر همچنین تاکید کرد: این پافشاری که به افراط و تفریط رسیده است، با بیانیه قطری-مصری-آمریکایی همزمان شده است که به قاتلان فرصت بیشتری برای ریختن خون فلسطینی‌ها می‌دهد و بیانیه قطری-مصری-آمریکایی به سران دشمن صهیونیستی پوشش سیاسی می‌دهد تا اقدامات قلدرمآبانه بیشتری در سرتاسر منطقه انجام دهند.

دفتر سیاسی انصارالله یمن افزود: صمیمانه تسلیت و همدردی خود را با خانواده‌های قربانیان داغدار و کسانی که به ناحق، ظالمانه و تجاوزکارانه کشته شدند، ابراز می‌داریم. ما تاکید می‌کنیم این خون پاک و گرانبها پایه و اساس زوال رژیم صهیونیستی، پیروزی مسأله فلسطین و بازگرداندن حقوق فلسطینیان است. ما مجددا بر عهد و وفاداری خود با فلسطین، مردم و مقاومت آن تاکید می‌کنیم و یمن به همبستگی و حمایت مردمی خود و تشدید تنش نظامی ادامه می‌دهد.

از سوی دیگر، انجمن علمای یمن نیز در واکنش به این جنایت رژیم صهیونیستی اعلام کرد: ما وجدان انسانی و وابستگی اسلامی را در برابر هزاران کشتار خونین توسط دشمن صهیونیستی از حدود ۱۰ ماه پیش علیه مردم غزه بیدار می‌کنیم. این کشتار، حکومت‌ها، مردم و ارتش‌های عربی را مجبور می‌کند تا در راه خدا و مردم مظلوم غزه دست به اقدامات جهادی جدی بزنند.

انجمن علمای یمن اعلام کرد: کشتار در مدرسه «التابعین» توسط دشمن، مستلزم انجام وظیفه حمایتی و اعلام بسیج عمومی از سوی تمامی حکومت‌ها، مردم و ارتش‌ کشورهای عربی است. ما بر مشروعیت هدف قرار دادن حضور و تحرک آمریکا در حمایت از دشمن اسرائیلی و مشارکت با آن در تمامی جنایت‌ها و کشتار تاکید می‌کنیم.

این انجمن همچنین اعلام کرد: ما از محور قدس، جهاد و مقاومت می‌خواهیم پاسخی بازدارنده قدرتمند و دندان‌شکنی به دشمن صهیونیستی داشته باشند. وحشیگری اسرائیل، مسلمانان را در برابر بازدارندگی رژیم صهیونیستی و مجازات آن به خاطر ارتکاب جنایات شنیع و کشتارهای خونین آن مسؤول می‌کند. ما وحشیگری صهیونیست‌ها و نازیسم اسرائیل و نیز نتایج و بیانیه ضعیف سازمان همکاری اسلامی را محکوم می‌کنیم. ما به جنبش مقاومت اسلامی حماس، ملت فلسطین، آزادگان و محور مقاومت برگزیدن یحیی السنوار را تبریک عرض می‌کنیم.

انجمن علمای یمن تاکید کرد: تداوم کشتارهای دشمن صهیونیستی مسؤولیت دینی و انسانی مسلمانان را افزایش می‌دهد.

در کشتار جدید رژیم صهیونیستی در مرکز شهر غزه در بامداد امروز شنبه بیش از ۱۰۰ نفر شهید و ده‌ها نفر زخمی شدند.

«انس الشریف»، خبرنگار الجزیره در غزه گزارش داد که اشغالگران مدرسه «التابعین» در محله الدرج را بعد از نماز صبح بمباران کردند که با توجه به حضور بین ۴۰۰۰ تا ۵۰۰۰ نفر در مدرسه واقع در خیابان النفق ممکن است تعداد تلفات افزایش یابد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha