• شنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۶
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403052013019
  • منبع : نمایندگی قزوین

/یادداشت/

شمس‌آذر؛ همچنان در بلاتکلیفی

شمس‌آذر؛ همچنان در بلاتکلیفی

ایسنا/قزوین «شمس‌آذر» ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه ۲۶ مرداد ماه سال جاری میزبان استقلال تهران است در این شرایط مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران اعلام کرده سرمربی جدید شمس‌آذر ۱۸ مرداد معرفی می‌شود ولی همچنان کسی برای هدایت این تیم معرفی نشده است.

وحید مافی، کارشناس رسانه و خبرنگار در یادداشتی که با موضوع مسائل و مشکلات «شمس‌آذر» نوشته و آن را در اختیار ایسنا قرار داده، آورده است: تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین که فصل گذشته در اولین سال حضورش در لیگ برتر، عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت و توجه اهالی مستطیل سبز را به خود جلب کرده بود، این روزها، روزهای پرالتهابی را می‌گذراند.

از فروش بازیکنان توانمند گرفته تا جدایی مربی جوان و با انگیزه شمس‌آذر، همه شرایط را برای ادامه مسیر این تیم در لیگ برتری دشوار کرده است.

«امیرمسعود سرآبادانی»، «حسین گودرزی»، «سینا سعیدی‌فر»، «فراز امامعلی»، «محسن طرحانی« از جمله بازیکنان شاخصی هستند که از جمع قزوینی‌ها جدا شدند و در این بین تنها «پیمان رنجبری»، «سبحان پسندیده» و «محمد امین رضایی» به صورت رسمی جذب شدند.

مدیران شمس آذر که از فروش حسین گودرزی به سپاهان درآمد خوبی داشتند نتوانسته‌اند انتظارات «مازیار زارع» را به عنوان سرمربی برآورده کنند و شنبه ۱۳ مرداد مازیار زارع، سرمربی تیم فوتبال شمس آذر قزوین در حاشیه برگزاری اردوی این تیم در تهران از شرایط موجود گلایه کرد.

زارع معتقد بود علی‌رغم تلاش‌هایی که باشگاه‌ شمس‌آذر برای جذب بازیکن انجام داده اما هنوز به شرایط مدنظر او نرسیده است، سرانجام روز بعد صبر مازیار زارع لبریز شد و از سمتش استعفا کرد.

بعداز جدایی زودهنگام «مازیار زارع» از شمس‌آذر و بازگشت به ملوان، گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای از حضور مجدد «سعید دقیقی» در استان قزوین خبر داد ولی هنوز پاسخ مشخصی از سوی مسئولان به افکار عمومی مخابره نشده است.

هرچند باشگاه ملوان از صدور حکم سرمربی‌گری «مازیار زارع» خبر داده ولی هنوز قرارداد «سعید دقیقی» با این باشگاه اعتبار دارد.

چندی پیش مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین در نشست خبری با جمعی از خبرنگاران که در غیاب برخی رسانه‌های پرمخاطب برگزار شد، تأکید کرده بود که سرمربی جدید شمس‌آذر ۱۸ مرداد ماه معرفی می‌شود ولی با گذشت ۲ روز هنوز خبری از معرفی سرمربی جدید این تیم نیست.

«شمس‌آذر» ساعت ۱۹:۳۰ روز جمعه ۲۶ مرداد ماه سال جاری میزبان استقلال تهران است ولی همچنان کسی برای هدایت این تیم معرفی نشده است.

ورزشگاه سردار آزادگان قزوین که در فصل قبل با فراز و نشیب‌هایی روبه‌رو بود، همچنان با مشکلاتی در برگزاری مسابقات مواجه است و امیدواریم با تأکیدات استاندار و تلاش‌های متولیان ورزش استان، نواقص موجود را مرتفع و میزبانی شایسته‌ای از میهمانان داشته باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۲۰ ۱۲:۰۱

دیروز اعلام شده بود که سبحان پسندیده به تیم استقلال خوزستان پیوسته است