• شنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۰
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403052012989
  • خبرنگار : 50034

فرماندار همدان:

معضل ترافیک تبدیل به پاشنه آشیل همدان شده است

معضل ترافیک تبدیل به پاشنه آشیل همدان شده است

ایسنا/همدان فرماندار همدان با تأکید براینکه معضل ترافیک تبدیل به پاشنه آشیل همدان شده است، گفت: مساله ترافیک شهر همدان بر سایر مزیت‌های شهرستان سایه انداخته است.

مسلم مخفی شنبه ۲۰ مرداد در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان همدان، اظهارکرد: فضای فکری و اجتماعی همدان به نحوی شکل گرفته که مردم و افکار عمومی همدان منتظر جهش هستند.

وی با بیان اینکه در یکسال‌‎ونیم گذشته کشور با مسائل و اتفاقاتی روبرو بود و در یک مقطع شش ماهه برگزاری چهار انتخابات را داشتیم، تأکید کرد: در چهار انتخابات، شهرستان همدان انتخابات مقبول و مورد رضایت را برگزار کرد.

وی با بیان اینکه شهرستان همدان از حیث امنیتی از سطح بسیار خوبی برخوردار است، تصریح کرد: شورای تأمین فرمانداری همدان یکی از شوراهای فعال و پویاست.

مخفی با اشاره به کسب رتبه عالی در سال ۱۴۰۲ بر اساس ارزیابی وزارت کشور توسط فرمانداری همدان، خاطرنشان کرد: کارگروه‌ها و شوراهای مختلف شهرستان همدان عملکرد خوبی داشته است.  

فرماندار همدان با تأکید بر دوری از حاشیه و سیاه‌نمایی، تصریح کرد: بعد از انتخابات فضایی که در شهرستان شکل گرفته است فضای هم‌افزایی و کار و تلاش بوده است.

وی با بیان اینکه همدان آماده جهش است، اظهارکرد: فضای فکری و اجتماعی همدان به نحوی شکل گرفته که مردم و افکار عمومی همدان منتظر جهش هستند.

مخفی ادامه داد: همدان در حوزه‌های مختلف از نعمت‌های خدادادی زیادی برخوردار است و اگر همت شکل بگیرد و تلاش کنیم اتفاقات خوبی پیش‌روی همدان است.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های محرک در شهرستان همدان وجود دارد، یادآور شد:  اگر این پروژه‌ها ادامه یابد شاهد حرکت پرشتاب شهرستان در مسیر توسعه خواهیم بود.

فرماندار همدان با بیان اینکه ایستگاه راه‌آهن همدان و مسیر دسترسی به این ایستگاه که توسط نمایندگان مجلس پیگیری شد باید هر چه سریع‌تر شکل بگیرد، افزود: راه آهن همدان ملایر، چهاربانده شدن همدان-علیصدر، فرودگاه همدان، مسیر گردشگری امامزاده محسن، پارک جنگلی اکباتان از جمله پروژه‌های شهرستان همدان داست.

 مخفی با تأکید براینکه مسیر گردشگری گنجنامه یک نعمت خدادادی تاریخی و طبیعی است اما واقعا در این مسیر دچارمشکلات ترافیکی هستیم، خاطرنشان کرد: مسیر برگشت گنجنامه جزو پروژه‌‎های ملی قرار بگیرد و اعتبار برای آن درنظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۳۰ پروژه بزرگ در شهرستان همدان وجود دارد، ادامه داد: اگر این پروژه‌ها شکل بگیرد افق و چشم‌انداز خوبی را برای شهرستان شاهد خواهیم بود.

این مقام مسئول با اشاره به معضل ترافیک شهر همدان، اظهارکرد: معضل ترافیک تبدیل به پاشنه آشیل همدان شده است به طوری که در شورای ترافیک استان و شهرستان دائما به دنبال تصمیمات مُسکن‌وار برای این مساله هستیم.

مخفی با تأکید براینکه مساله ترافیک شهر همدان بر سایر مزیت‌های شهرستان سایه انداخته است، گفت: در بحث حمل و نقل عمومی و در بحث حمل و نقل‌های جدید دچار مشکل هستیم و در بحث تقاطع‌ها و زیرگذر و روگذرها نیاز به یک همت کاری داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha