• شنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۸
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403052012926
  • منبع : نمایندگی اردبیل

تشریح برنامه‌های چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی در اردبیل

تشریح برنامه‌های چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی در اردبیل

ایسنا/اردبیل مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل، با اشاره به این که هفته گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی از دهه دوم مرداد در حال برگزاری است، تصریح کرد: معرفی دستاوردها و اطلاع رسانی از خدمات جهاددانشگاهی در این ایام می‌تواند نقش مهمی در ایجاد اعتماد به این نهاد انقلابی در بین دستگاه‌های اجرایی و مردم ایفا کند.

مریم خروشی در گفت‌وگو با ایسنا، با تشریح برنامه های چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاد دانشگاهی در اردبیل گفت: در اولین گام، جهادگران جهاددانشگاهی اردبیل ایستگاه نرمش صبحگاهی روزانه را راه‌اندازی کردند که این برنامه با هدف ارتقاء سلامت و نشاط و افزایش بهره وری و تقویت روحیه کار جمعی و فضای صمیمی در بین جهادگران انجام می شود.

خروشی برگزاری نشست خبری، مسابقه فرهنگی و کتابخوانی، تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب، دیدار با خانواده معظم شهداء و ایثارگران، برگزاری مسابقات ورزشی، مراسم گرامیداشت تجلیل از جهادگران برتر و مراسم معنوی زیارت عاشورا را از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در استان به مناسبت گرامیداشت ۱۶ مردادماه، سالروز تشکیل جهاددانشگاهی عنوان کرد.

مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل، با اشاره به این که هفته گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تاسیس جهاددانشگاهی از دهه دوم مرداد برگزار می شود، تصریح کرد: معرفی دستاوردها و اطلاع رسانی از خدمات جهاددانشگاهی در این ایام می‌تواند نقش مهمی در ایجاد اعتماد به این نهاد انقلابی در بین دستگاه‌های اجرایی و مردم ایفا کند.

وی تصریح کرد: به مناسبت ۱۶ مرداد، سالروز تشکیل جهاددانشگاهی، خدمات آموزشی، فرهنگی و درمانی جهاددانشگاهی استان اردبیل با تخفیف ویژه به مردم ارائه شد.

خروشی ادامه داد: برگزاری مسابقه تنیس روی میز که از سری برنامه‌های گرامیداشت ۱۶ مرداد سالروز تشکیل جهاددانشگاهی بود با هدف ایجاد نشاط و شادابی، با حضور کارکنان جهاددانشگاهی اردبیل برگزار شد.

مدیر روابط عمومی جهاددانشگاهی استان اردبیل اظهار کرد: در مسابقه تنیس روی میز که با حضور ۱۵ نفر از کارکنان جهاددانشگاهی استان اردبیل برگزار شد، علی بابایی، حسین زمانپور و مهدی فتحی با کسب بالاترین امتیاز به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: از منتخبان مسابقات ویژه سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی با اهدای لوح سپاس و جوایزی تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha