• شنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403052012861
  • خبرنگار : 50175

شهردار نورآباد:

اصحاب رسانه دو بال توسعه و آبادانی هستند

اصحاب رسانه دو بال توسعه و آبادانی هستند

ایسنا/لرستان شهردار نورآباد گفت: اصحاب رسانه دو بال توسعه و آبادانی هستند.

خاص امیری امروز (۲۰ مردادماه) در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: ۱۷ مردادماه یادآور سالروز شهدات مرد عرصه خبر، خبررسانی و اطلاع‌رسانی است.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن به قلم و نویسندگی قسم یاد کرده است، افزود: اصحاب رسانه دو بال توسعه و آبادانی هر شهری هستند به طوریکه در کلمات قصار مولی علی (ع) به مالک اشتر در هنگام عازم شدن به مصر می بینید که آمده " ای مالک شما به عنوان حکومت اسلامی کارهای خود را برای مردم بازگو کن تا مردم متوجه شوند که خادم آنها در حال خدمت‌رسانی به مردم است.

شهردار نورآباد ضمن تقدیر از زحمات خبرنگاران، خاطرنشان کرد: انتظار داریم که حقیقت بیشتر از گذشته در راستای کارهای عمرانی و خدماتی شهرداری به سمع و نظر مردم اطلاع‌رسانی شود.

امیری اضافه کرد: زمانیکه مردم بیشتر واقف به خدمات رسانی خادمان خود در شهرداری و شورای شهر شوند قطعا از انتخاب خود خرسند و از نظام و انقلاب خود رضایت بیشتری دارند.

وی با اشاره به فعالیت‌های این شهرداری بیان کرد: زمانی‌که شهرداری جدید کار خود را آغاز کرد با چالش‌های بزرگی روبرو بود که یکی از این چالش‌ها عدم پرداخت حقوق پرسنل و حقوق معوق چندین ماهه بود.

شهردار نورآباد ادامه داد: در این راستا با درایت اعضای شورای شهر و شهرداری حقوق به روز شده و در حال حاضر یکی از شهرداری‌های به روز استان است. در زمینه آب‌بها ۱۰ میلیارد به شرکت آبفا بدهکار بود که این مهم نیز تسویه و تهاتر صورت گرفت.

امیری با بیان اینکه شهرداری مبالغی نیز به ادارت برق، آب، گاز و تامین اجتماعی بدهکار بود که کلیه بدهی‌ها تسویه و به روز شده است، تصریح کرد: یکی از خدمات بی‌نظیر شهرداری نجات زمین معروف به نگین شهر است.

وی یادآور شد: زمین با ۳ هزار و ۱۰۰ متر مربع قرار بود به جای بدهی به تامین اجتماعی داده شود و مراحل اخذ سند به اتمام رسیده بود که در این راستا با تسویه بدهی به تامین اجتماعی این سند به نام شهرداری زده شد.

شهردار نورآباد اظهار کرد: این زمین با احتساب صدور پروانه و ارزش افزوده با قیمت به روز کارشناس دادگستری ۲۰۰ میلیارد تومان است، در حالی‌که این زمین قرار بود به جای ۱۰ الی ۱۵ میلیاردی به ازای بدهی شهرداری به تامین اجتماعی واگذار شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha