• شنبه / ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۷:۱۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403052012797
  • خبرنگار : 50672

فرماندار رامیان مطرح کرد

جهاددانشگاهی پلی برای ظهور دانش های نوبنیاد

جهاددانشگاهی پلی برای ظهور دانش های نوبنیاد

ایسنا/گلستان فرماندار رامیان با اشاره به اینکه یکی از اقدامات مهم جهاددانشگاهی اقدامات زیربنایی برای ظهور دانش‌های نوبنیاد بوده است، اذعان کرد: خبرگزاری دانشجویان ایران با نگاه علمی و تخصصی همراه و همیار در این مسیر بوده است.

 علی جوان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا ضمن تبریک سالگرد جهاد دانشگاهی و روز خبرنگار اظهار کرد: مجموعه جهاد دانشگاهی مجموعه ای عظیم از فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و بالاخص علمی، تخصصی و دانشگاهی است که در حال حاضر در تمامی این حوزه ها عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشته‌است.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی از همان بدو شروع انقلاب اسلامی ایران با پایه گذاری درست در حوزه‌های علمی و تخصصی و اجرایی کردن امور توانست کمک به سزایی به روند شکل گیری انقلاب اسلامی ایران داشته باشد، اذعان کرد: از مهمترین فعالیت‌های جهاد دانشگاهی که سبب پیشرفت و توسعه کشور شده است می‌توان به اقدامات صورت گرفته برای ظهور دانش‌های نوبنیان در حوزه‌های مختلف اشاره کرد.

فرماندار رامیان با اشاره به اینکه یکی از مجموعه‌های فعال جهاد دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) است، تصریح کرد: فعالیت رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها به نوعی جهاد عظیم است که عملکرد صحیح در آن ها منجر به آگاهی بخشی و ایجاد یک جریان فکری درست در ذهن عموم می‌شود.

جوان خبرگزاری ایسنا را از خبرگزاری‌های قابل اعتماد مسئولین و مردم برشمرد و افزود: از ویژگی‌های حائز اهمیت خبرگزاری ایسنا می‌توان به انتشار اخبار بدون سانسور، اخبار مردمی و انعکاس اخبار درست در رابطه با عملکرد دولت اشاره کرد.

وی یکی از اثرات انتشار اخبار درست و به روز را ایجاد بارقه هایی از امید و نشاط در دل مردم دانست و ادامه داد: خبرگزاری ایسنا با حضور در بدنه دولت و انعکاس اخبار صحیح عملکرد آن سبب نگاه واقع بینانه مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

فرماندار رامیان با بیان اینکه خبرگزاری ایسنا به خوبی از ظرفیت‌های دانشجویی و نخبگان در استان گلستان استفاده کرده است، تصریح کرد: این ویژگی سبب می‌شود که اخبار منتشره شده جنبه علمی و تجربی بیشتری از دیگر اخبارها داشته باشد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha