• جمعه / ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403051912726
  • خبرنگار : 50980

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس

قصه پر غصه مسکن همدان از اختلافات نشأت می‌گیرد

قصه پر غصه مسکن همدان از اختلافات نشأت می‌گیرد

ایسنا/همدان نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه قصه پر غصه مسکن همدان از اختلافات نشأت میگیرد، گفت: در سال ۱۳۹۸، طرح جامع شهر همدان آماده شد اما مانع اجرای آن شدند.

عباس صوفی بعدازظهر جمعه ۱۹ مرداد در نخستین نشست هم اندیشی نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با مدیران مسئول، سرپرستان رسانه و صداوسیما، اظهار کرد: سال ۹۸، محورهای توسعه مشخص و طرح آماده شده بود اما عده‌ای مانع شدند که اگر اجازه می‌دادند زمین به محدوده شهری افزوده شود هر فرد با یک وام ۱۰۰ میلیون تومانی صاحب خانه می‌شد اما امروز یک و نیم میلیارد تومان نیاز است و آن افراد که اجازه ندادند این مهم محقق شود، باید پاسخگو باشند.

وی افزود: هدف ما استفاده از نظرات اهالی رسانه برای بهبود شرایط همدان است که در همین خصوص زمینه توسعه استان فراهم است اگر مطالبه‌گری و پیام‌رسانی نبود، این اتفاق بزرگ در همدان رخ نمی‌داد. 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه جهانی شدن هگمتانه ابتدای کار ماست و لازمه مسیر توسعه گردشگری و به تبع آن رونق اقتصادی را طی کنیم، خاطرنشان کرد: در گذشته در استان درگیر اختلافاتی بودیم این در حالیست که ما حق نداریم اختلاف داشته باشیم چرا که اختلافات نشأت گرفته از منیت هاست.

صوفی با بیان برای رونق استان در همه زمینه‌ها اعم از گردشگری باید به فرودگاه و راه آهن توجه ویژه داشته باشیم، تصریح کرد: در همین راستا امیدواریم در هفته پیشرو و به برکت پرواز مشهد و اربعین بتوانیم پروازها را با مقاصدی چون مشهد، عتبات و کیش ادامه دهیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه‌هایی که به نام کنارگذر غربی شناخته می شود، یک جاده معمولی است از همین رو باید کمربندی یا رینگ سوم شهر همدان را تعیین تکلیف کنیم، خاطرنشان کرد: کنارگذر همدان رینگ سوم شهر است و با این طرح همدان همچنان مرکزیت غرب کشور را حفظ می‌کند.

صوفی با بیان اینکه قصه پر غصه مسکن همدان از اختلافات نشأت میگیرد، گفت: در سال ۱۳۹۸، طرح جامع شهر همدان آماده شد اما مانع اجرای آن شدند.

وی با تاکید بر اینکه لازم است در انتصابات افراد شایسته و کارنامه دار انتخاب شوند چراکه که فرد ضعیف به بدنه جامعه آسیب جدی وارد می کند، بیان کرد: ما حق نداریم در اداره امور شهر و استان همچنین مصوبات مختص استان اختلاف داشته باشیم چراکه مردم متضرر می‌شوند.

 نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید هرچه سریعتر طرح جامع را تصویب کنیم، گفت: در قانون جهش مسکن تاکید شده که بدون رعایت سلسله مراتب هر میزان که لازم است به محدوده شهر افزوده شود.

وی ضمن تاکید بر راه‌اندازی قطار برقی در همدان، اظهار کرد: باید برنامه قطار برقی همدان امسال محقق شود که این امر کمک شایانی به توسعه استان می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha