• جمعه / ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۲
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403051912603
  • خبرنگار : 71299

امام جمعه ایلام:

راهپیمایی خودجوش اربعین جهانی شده است

راهپیمایی خودجوش اربعین جهانی شده است

ایسنا/ایلام امام جمعه ایلام با اشاره به راهپیمایی عظیم اربعین گفت: این راهپیمایی خودجوش مردمی برای حفظ ارزش‌های قیام اباعبدلله الحسین (ع) است که جهانی شده است و بیداری در اربعین برای خفتگان عاشوراست.

حجت‌الاسلام والمسلمین « اله‌نور کریمی‌تبار» در خطبه‌های امروز نماز جمعه که در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) شهر ایلام برگزار شد اظهار کرد: 
مجلس شورای اسلامی در رأی به کابینه رئیس جمهور، در معرض آزمون بزرگی قرار گرفته است و باید بر اساس ملاک‌های مطرح شده از سوی مقام معظم رهبری به گزینه‌های وزارت رأی اعتماد و یا عدم اعتماد بدهند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در خصوص ترور شهید اسماعیل هنیه در تهران نیز گفت: این ترور برای ما مصیبت سنگینی بود اما برکاتی هم برای جهان اسلام و جبهه مقاومت داشت و چهره منحوس صهیونیست‌ها را در در جهان، بیش از پیش افشا کرد و وحشی بودن این رژیم را به همه نشان داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی‌تبار ادامه داد: اقامه نماز بر پیکر شهید هنیه توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی، نماد وحدت تشیع و تسنن و عرب و عجم بود.

امام جمعه ایلام تأکید کرد: مردم ما مهمان‌نواز هستند، ترور مهمان ما آنان را به‌ شدت عصبانی کرده است و همه منتظرند مسئولان ما انتقام این مجاهد شهید را از دشمن صهیونیستی بگیرند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام در خصوص انتخاب السنوار به‌عنوان جانشین اسماعیل هنیه گفت: فردی با یک سابقه درخشان مقاومت که ۲۲سال در بند رژیم صهیونسیتی بوده است و مغز متفکر عملیات طوفان‌الاقصی محسوب می‌شود، انتخاب ایشان یعنی حرکت رو به جلو حماس و فلسطین برای نابودی رژیم صهیونسیتی است.

وی ادامه داد: فرصت مهمان نوازی و تکریم زائران حسینی را ما باید در استان غنیمت بشماریم و از زائران پذیرایی کنیم، امروز دشمنان عظمت اربعین را دریافته‌اند و وحدت جهان اسلام را در این حرکت بزرگ فهمیده‌اند و سعی در سمپاشی دارند، مواقب باشیم فریب نخوریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha