• جمعه / ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۸
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403051912578
  • خبرنگار : 50136

امام جمعه ارومیه:

رئیس جمهور در انتخاب کابینه مطالبات رهبری را نصب العین قرار دهد

رئیس جمهور در انتخاب کابینه مطالبات رهبری را نصب العین قرار دهد

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌ غربی گفت: انتظار داریم رئیس جمهور در انتخاب کابینه، توصیه‌ها و مطالبات رهبری را نصب العین قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، ۱۹ مرداد ماه در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه که در مصلای امام خمینی(ره) شهر برپا شد، با اشاره به استقرار دولت چهاردهم افزود: بر همگان وظیفه است به رئیس جمهور و دولت چهاردهم کمک کنیم. 

وی ادامه داد: رئیس جمهور مدیریت مباحث اقتصادی و معیشت مردم را در دستور کار خود قرار دهد و همچنین به دیپلماسی خارجی و ارتباط با کشورهای همسایه مورد توجه قرار دهد. 

حجت الاسلام قریشی، یکی از معجزات قیام امام حسین را زیارت قبر اباعبدالله و شرکت در پیاده رویی اربعین دانست و گفت: هیچ تجمعی به عظمت پیاده رویی اربعین اباعبدالله نیست؛ بیش از ۳۰ میلیون نفر در کنار قبر امام حسین و اهداف امام حسین جمع می شوند که در جهان چنین اجتماعی نظیر ندارد. 

امام جمعه ارومیه اظهار کرد: دشمنان اهل بیت از این پیاده روی اربعین جانشان به لرزه در می‌آید و این تجمع مذهبی مشت محکمی بر دهان مخالفان آزادی است.

وی با بیان اینکه اهل بیت و علما مومنان را به زیارت اباعبدالله دعوت کردند، تصریح کرد: اگر برای فردی مقدور است و در توان دارد در پیاده روی اربعین شرکت کند و اگر توان مالی دارد، به دیگران فرصت شرکت در پیاده رویی اربعین را با مساعدت مالی فراهم کند. 

حجت الاسلام قریشی خاطرنشان کرد: پیاده رویی اربعین نماد عظیمی از اسلام و اهداف امام حسین (ع) است و انسانها را به عدالت،آزادی و وحدت دعوت می کند. 

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به خونخواهی از مردم غزه اظهار کرد: ترور مهمان کشور اسلامی در ایران بعد از ۱۹ ماه جنایت در غزه، توسط رژیم صهیونیستی یک گستاخی نابخشودنی است که حق ماست به خونخواهی از این رژیم برخیزیم. 

وی با بیان اینکه زنان و مردان باید چشمهای خود را از نامحرم و گناه حفظ کنند، گفت: زنان نیز باید زینتهای خود را از نامحرمان پنهان کنند. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha