• جمعه / ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403051912529
  • خبرنگار : 50593

‏نماینده مردم ساری و میاندورود اعلام کرد

برگزاری دومین همایش زن و مشارکت‌های اجتماعی در ساری

برگزاری دومین همایش زن و مشارکت‌های اجتماعی در ساری

ایسنا/مازندران ‏نماینده مردم ساری و میاندورود از برگزاری دومین همایش زن و مشارکت‌های اجتماعی در ساری خبر داد.

دکتر عالیه زمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص برگزاری دومین همایش زن و مشارکت‌های اجتماعی اظهار کرد: تلاش می‌شود تا گامی بلند و موثر در پیوند با شناسایی و احصاء، جذب‌ و شناسایی ‌زنان‌ خیر ‌و توانمند ‌و استفاده از ظرفیت‌های زنان که به حق نیمی از پیکره جامعه را تشکیل می‌دهند برداشته شود.

وی افزود: برای تبدیل ظرفیت‌های عظیم بالقوه به بالفعل راهکارهای مناسب ترسیم و زنان نیز در اجرای این راهکارها تشویق و همگام می‌شوند.

رئیس شورای مشارکت‌های زنان مجمع خیرین سلامت مازندران برگزاری نخستین همایش زن و مشارکت‌های اجتماعی را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: اولین همایش که در سال ۱۳۹۸ برگزار شد متاسفانه با همه‌گیر شدن ویروس کرونا بشدت دچار وقفه شد و ما به دلیل پروتکل‌هایی که پس از فراگیر شدن کرونا به جامعه تحمیل شد نتوانستیم اهداف و موضوعات همایش را آنچنان که شایسته بود دنبال کنیم اما با رفع تنگناها اراده بر این است تا این اهداف و موضوعات با جدیت پیگیری شود.

دکتر زمانی با برشمردن اهمیت و ضرورت بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های زنان برای تحقق توسعه همه جانبه به نقش و سهم رسانه‌ها در این عرصه اشاره کرد و گفت: انتظار داریم شما مبشران آگاهی و تنویرکنندگان افکار عمومی بیش از پیش با ما همراه شوید تا بتوانیم در کنار شناسایی ظرفیت‌های زنان در شناساندن این ظرفیت‌ها به جامعه و نیز تبدیل آنها از قوه به فعل گام‌های بلند و ثمر بخشی برداریم.

وی با اعلام اینکه این مراسم با سخنرانی دکتر «سارا فلاحی» سخنگوی فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم ایلام و خانم دکتر نظری رییس شورای مشارکت‌های مردمی زنان مجمع خیرین کشور برگزار می‌شود، اظهار کرد: حضور گسترده بانوان مازندران به ویژه شهرستان ساری در این مراسم بسترساز حرکت‌های بعدی در حوزه سلامت بانوان است.

به گزارش ایسنا، همزمان با روز تشکل‌ها و مشارکت‌های اجتماعی، دومین همایش زن و مشارکت‌های اجتماعی روز  دوشنبه ۲۲ مرداد ماه امسال از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در سالن هلال احمر مرکز استان مازندران برگزار می‌شود از تشکل‌های خیریه ویژه بانوان در حوزه سلامت، تجهیز و احداث تجلیل بعمل می‌آید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha