• جمعه / ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۸
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403051912502
  • خبرنگار : 50348

دانشگاه اصفهان بر سکوی قهرمانی ووشوی المپیاد دانشجویی

دانشگاه اصفهان بر سکوی قهرمانی ووشوی المپیاد دانشجویی

ایسنا/اصفهان دانشجویان دانشگاه اصفهان در نخستین دوره حضور رشته ووشو در المپیاد ورزشی دانشجویان پسر با ۵ مدال طلا، ۳ نقره و ۱ برنز به مقام اول و قهرمانی این رقابت‌ها رسیدند.

شانزدهمین دوره رقابت‌های المپیاد دانشجویان پسر کشور در حالب در حال برگزاری است که رشته ووشو برای نخستین بار در میان رشته‌ها حضور دارد و دانشگاه اصفهان با ۵ مدال طلا، ۳ نقره و ۱ برنز به مقام اول و قهرمانی این رقابت‌ها رسید.

دانشگاه شهید بهشتی با ۲ طلا، ۳ نقره و یک برنز به نایب قهرمانی و دانشگاه تهران با ۲ مدال طلا، ۱ نقره و ۱ برنز بر سکوی سوم ایستاد.

محمد فتحی‌راد، مسئول انجمن ووشو وزارت علوم پس از قهرمانی دانشجویان دانشگاه اصفهان، در حاشیه رقابت‌های ووشو در المپیاد دانشجویان پسر دانشگاه‌ها، اظهار کرد: ووشو برای نخستین بار در المپیاد ورزشی دانشجویان حضور داشت که خوشبختانه مشارکت بسیار خوبی با توجه به مسابقات منطقه‌ای سال گذشته در تمام بخش‌ها داشتیم.

وی افزود: ۳۶ دانشگاه در این رشته حاضر شدند و ۷۶ ورزشکار به رقابت پرداختند. ورزشکاران بسیار خوبی در این رقابت‌ها حاضر بودند که تعدادی از ملی‌پوشان و قهرمانان بین‌المللی سال‌های قبل موفق شدند در این مسابقات حضور یابند.

مسئول انجمن ووشو یادآور شد: همزمان با این المپیاد، اردوهای تیم ملی ووشو نیز در حال برگزاری است و تعدادی از ورزشکاران اجازه ترک اردو و آمدن به این مسابقات را نداشتند. دانشگاه اصفهان نیز ۲ ملی‌پوش داشت که نتوانستند حضور یابند.

فتحی‌راد سطح فنی رشته ووشو در شانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان پسر را بسیار خوبی ارزیابی کرد و گفت: مسابقات به خوبی تمام شد و هیچ مشکل خاصی نداشتیم. 

فتحی‌راد در پایان تاکید کرد: اتفاق بسیار خوبی که افتاد این بود که توزیع مدال میان این ۳۶ دانشگاه اکثرا انجام شد و شاید یک یا دو دانشگاه به هیچ مدالی نرسیدند که نشان از سطح فنی خوب تیم‌های دانشگاهی است.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha