• جمعه / ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۱:۰۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403051912423
  • منبع : نمایندگی مازندران

دبیر اجرایی تشکیلات‌ خانه کارگر مازندران:

ارتقای شاخص‌های زندگی و درمان رایگان کارگران مطالبه ما از دولت چهاردهم است

ارتقای شاخص‌های زندگی و درمان رایگان کارگران مطالبه ما از دولت چهاردهم است

ایسنا/مازندران دبیر اجرایی تشکیلات‌ خانه کارگر مازندران گفت: مطالبه ما از دولت، ارتقای شاخص‌های زندگی، درمان رایگان و بهبود وضع معیشتی خانواده عظیم کار و کارگر است.

نصرالله دریابیگی ۱۸ مرداد در مراسم تجلیل از اعضای برترین‌های ستاد کارگری انتخابات ریاست جمهوری مسعود پزشکیان در مازندران؛ از ارتقای شاخص‌های زندگی و بهبود معیشت و درمان رایگان از مطالبات مهم کارگران و بازنشستگان مستمری بگیران از دولت چهاردهم یاد کرد.

مسئول کانون بازنشستگان مازندران با اشاره به تدوین و تبیین و اجرای برنامه‌های لازم در کمیته‌های کارگری و بازنشستگی در زمان انتخابات، گفت: خدا را شاکریم به آنچه می‌خواستیم و از اهداف خانواده عظیم کار و کارگر بود دست یافته‌ایم و انتظارمان از دولت این است نگاه ویژه‌ای به کارگران و بازنشستگان داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه حقوق و دستمزد کارگران باید بر اساس قانون باشد و نرخ تورم و سبد معیشت هم در نظر گرفته شود، بیان کرد: از رییس جمهور منتخب امروز عدالت را مطالبه می‌کنیم.

وی به قانون درمان رایگان اشاره کرد و با ابراز تاسف که این مسئله مهم  در دولت‌ها  به اجرا در نیامده، گفت: بازنشسته و کارگر در شرایط بد اقتصادی، دغدغه درمان و بهداشت دارند که در بعضی موارد زندگی آنان به مرز بحران می‌رسد .

ارتقای شاخص‌های زندگی و درمان رایگان کارگران مطالبه ما از دولت چهاردهم است

او به این موضوع که ۶۰ درصد جامعه از قشر کارگر هستند، افزود: بر سر منافع کارگران و بازنشستگان با کسی تعارف نداریم و احیای بن کارگری، معیشت مناسب، درمان رایگان را همواره پیگیری می‌کنیم و تا پای جان کنار آنها هستیم.

دریابیگی تصریح کرد: تکریم کار و کارگر، در واقع تکریم انسانیت و ارزش‌های انسانی است.

مسئول کانون بازنشستگان استان ادامه داد: آرای جامعه کارگری به دکتر پزشکیان آرایی از جنس امید به آینده، گسترش سفره کارگران و بازنشستگان، بهبود وضعیت معیشتی و ساختن ایرانی آباد بود. در واقع کارگری که با تمام سختی‌های موجود و شرایط بد زندگی، همواره در راه توسعه ایران ثابت قدم بوده است؛ خواهان رسیدن به حق قانونی خود که همان عدالت در پرداخت حقوق و دستمزد است، خواهد بود.

دریابیگی در پایان برای دکتر پزشکیان دولتی قوی و مقتدر از خداوند منان مسئلت کرد و گفت: انتظارمان با شناختی که از وی بعنوان عنصری عدالت طلب داریم‌ این است اولویت امور کارگری را در دولت جهت ارتقاء شاخص‌ها لحاظ کند.

قابل ذکر است، در این مراسم لوح سپاس به برترین‌های ستاد انتخابات کارگری مسعود پزشکیان از سوی دریابیگی مسئول ستاد کارگری استان و دکتر یونسی رئیس ستاد استانی به آنان اهداء شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha