• پنجشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۳:۳۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403051812407
  • خبرنگار : 50253

همایش رویداد چهارسوق جهادی در قوچان آغاز به کار کرد

همایش رویداد چهارسوق جهادی در قوچان آغاز به کار کرد

ایسنا/خراسان رضوی همایش دوروزه رویداد چهارسوق جهادی به صورت رسمی در قوچان آغاز به کار کرد.

سرهنگ پاسدار محمد روحانی رئیس بسیج سازندگی خراسان ۱۸ مرداد در حاشیه آغاز دوره‌های توانمندسازی جهادگران خراسان رضوی تحت عنوان «چهارسوق جهادی» که در قوچان برگزار شد، در جمع خبرنگاران، گفت: همایش رویداد چهارسوق جهادی برای آموزش شوراهای جهادی شهرستان‌ها و مسئولین قرارگاه‌های پهنه‌ای و منطقه‌ای جهادی و مسئولین رسانه‌ای جهادی استان است.

وی افزود: همان‌گونه که مقام معظم رهبری بر انعکاس هنرمندانه اقدامات تأکید دارند، یکی از اولویت‌ها ارائه آموزش‌های لازم به مسئولین رسانه جهادی و بهره‌مند شدن از اساتید استانی و کشوری است.

رئیس بسیج سازندگی خراسان رضوی با بیان اینکه امیدواریم پس از فراگیری آموزش‌ها بتوانند این اقدامات خوب جهادگران را هنرمندانه منعکس کنند، نخستین هدف از برگزاری این نوع همایش‌ها را افزایش تعداد گروه‌های جهادی و علاقه‌مند به فعالیت در این حوزه دانست و اظهار کرد: دومین هدف تبادل اطلاعات و تجربه بین قرارگاه‌ها و گروه‌های جهادی و شوراهای جهادی است.

وی تصریح کرد: خراسان رضوی با ۵۰۰۰ نیروی جهادی اقدامات زیادی همچون ساخت هزاران مسکن محرومین، مرمت چند صد مدرسه و آماده‌سازی چند صد واحد مسجد و ارائه خدمت در پروژه‌های آبخیز و جالیز برای چند صد قنات و کانال انتقال آب انجام می‌شود.

روحانی اضافه کرد: برگزاری این همایش باعث می‌شود تا طی این چند روز با حضور اساتید و بچه‌های جهادی تجربه و اطلاعات منتقل شود تا بتوانیم موفق‌تر، مؤثرتر و با بهره‌برداری بالاتر کارهای جهادی را به ثمر برسانیم.

پیش از این هرساله و در ایام تابستان دوره توانمندسازی گروه‌های جهادی خراسان رضوی تحت عنوان «رسم خدمت» برگزار می‌شد که سال جاری این رویداد وسیع‌تر و تحت عنوان «چهارسوق جهادی» در حال اجراست.

این دوره دو روزه پنجشنبه و جمعه ۱۸ و ۱۹ مردادماه در دانشگاه آزاد اسلامی قوچان برگزار می‌شود و در این برنامه چهار دوره توانمندسازی هیئت‌رئیسه شوراهای جهادی خراسان رضوی، توانمندسازی قرارگاه‌های جهادی منطقه‌ای و پهنه‌ای استان تحت عنوان دوره «شهید سلیمانی»، توانمندسازی رابطین رسانه جهادی بسیج سازندگی و توانمندسازی مسئولین بسیج سازندگی به‌صورت همزمان برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha