• پنجشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۹
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 1403051812289
  • منبع : بازار

سیم کالا مرجع خرید و فروش سیم کارت در ایران

سیم کالا مرجع خرید و فروش سیم کارت در ایران

سایت سیم کالا در سال ۱۳۹۴ توسط تیم برنامه نویسی شرکت تجارت عادل سهامی خاص با هدف بهبود روند خرید و فروش سیم کارت و راحت تر شدن پروسه خدمات سیم کارت از حالت سنتی به صورت انلاین راه اندازی شد.

به گزارش ایسنا به نقل از سیم کالا، از همان ابتدا امکانات سایت را بر اساس نیاز فعالان این صنف محترم و کاربران عادی برنامه نویسی کرد.بصورتی که هر شخص میتواند بصورت رایگان یک فروشگاه اختصاصی برای خود داشته باشد و در ان فروشگاه تبلیغ کار خود را انجام دهد و کار خرید سیم کارت یا فروش سیم کارت را به صورت کاملا جداگانه انجام دهد

در زمانی که داشتن یک سیم کارت ضروری  میباشد برای هر شخص علاقه مندان به داشتن سیم کارت میتواند از بین هزاران سیم کارت رند و معمولی شماره مورد نظر خود را انتخاب نمایند داشتن سیم کارت رند  یک ارزشی دارد برای دارندگان کسب وکارها که البته امروزه افرادی که حتی خانه دار یا کارمند میباشد به سمت داشتن سیم کارت رند رفته اند چراکه هم سرمایه گذاری مطمین و بی افتی است و هم ارزش افزوده بسیار زیادی  با گذشت زمان به مالک خود می رساند. اگر درطول زمانهای گذشته را نگاه کنیم مت‌جه میشویم هیچ سرمایه گذاری در ایران به اندازه  سیم کارت بازدهی سود نداشته است و حال انکه نگهداری از ان بسیار راحت است و هم زمان هم میشود از ان استفاده کرد.

به همین دلیل پیشنهاد ما این است که با مراجعه به سایت سیم کالا دات کام از هزاران شماره درج شده دران دیدن فرمایید. وهمزمان  با فروشندگان این سایت از قیمت وارزش سیم کارت خود مطلع شوید.

سیم کالا بصورت کاملا تخصصی ک ۰۹۱۲ را خرید و فروش سیم کارت و قیمت گذاری میکند ما در سایت سیم کالا قیمت گذاری سیم کارت ۰۹۱۲ و داشتن فروشگاه ویژه و داشتن ادرس سایت فروشگاهی را برای شمابصورت رایگان ارایه میدهیم و شما میتوانید بصورت بسیار اسان باامکانات این سایت کار کنید

سایت سیم کالا را میتوانید به عنوان یک مرجع معتبر که دارای مجوزهای لازم میباشد همیشه نگاه کنید تا از به  روزترین اخبار روز سیم کارت یا خبرهای مرتبط ان ویا قیمت خرید یا فروش ان مطلع شوید ودر اینده بسیار نزدیک سایت سیم کالا قصد دارد تا سیم کارتهای رند ومعمولی همکاران خود را بصورت حراج انلاین به مزایده بگذارد که عزیزانی  که قصد خریدشماره های خاصی را دارند  بتوانند از این قابلیت استفاده کنند..پیشنهاد سایت سیم  کالا به شما این است که با داشتن یک خط رند همیشه بدرخشید و اگر یک خط رند دارید حتما از ارزش واقعی ان مطلع شوید و همچنین میتوانید از خرید سیم کارت های اقساطی با کمترین پیش پرداخت وکمترین سود مالک یک  سیم کارت رند یا معمولی شوید.

تیم پشتیبانی سایت سیم کالا  همیشه اماده دریافت پیشنهادات و انتقادات شما  میباشد و  شما میتوانید مارا در بهبود کیفیت سایت و خدماتمان یاری فرمایید.

منتظر شما هستیم

انتهای رپرتاژ آگهی

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha