• پنجشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۷:۵۴
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403051812284
  • خبرنگار : 50177

رئیس حوزه هنری لرستان:

هنر گرافیک یکی از ابزارهای مهم برای انتقال پیام است

هنر گرافیک یکی از ابزارهای مهم برای انتقال پیام است

ایسنا/لرستان رئیس حوزه هنری لرستان گفت: هنر گرافیک از جمله هنرهایی است که در خط مقدم تاثیرگذاری قرار دارد و با توجه به گستردگی فضای مجازی می‌تواند روی مخاطب تاثیر بسزایی داشته باشد.

سامان سپهوند در گفت‌وگو با ایسنا پیرامون رویداد تولید پوستر «تیم جوان برنده ست» و کارگاه آموزشی روایت اربعین، بیان کرد: کارگاه روایت‌نویسی به منظور توانمندسازی و آموزش نویسندگان لرستانی در راستای روایت کنگره مهم و جهانی اربعین از سوی حوزه هنری به مدت دو روز برای نویسندگان لرستانی برگزار شد البته این کارگاه سال گذشته نیز برگزار شده است.

وی ادامه داد: این کارگاه در راستای توانمندسازی راویانی است که در پیاده‌روی اربعین و زیارت عتبات بتوانند روایت خود را از این کنگره جهانی بیان کنند.

رئیس حوزه هنری لرستان گفت: بین ۲۵ تا ۳۰ نفر از نویسندگان در این کارگاه حضور یافتند و مدرس این کارگاه احسان قائدی یکی از نویسندگان توانمند و روایت‌گرمطرح کشوری هستند.

سپهوند در خصوص تولید پوستر با عنوان " تیم جوان برنده است" گفت: این رویداد با حضور۴۰ طراح و گرافیست مطرح کشوری و از استان‌های لرستان، یزد، اصفهان، البرز، تهران، همدان و قم به مدت سه روز در استان در حال برگزاری است.

وی بیان کرد: این رویداد نیز از سوی حوزه هنری لرستان و با مشارکت دفتر اموربانوان و خانواده استانداری استان و نهضت مردمی پوستر انقلاب حوزه هنری لرستان در حال برگزاری است.

رئیس حوزه هنری لرستان اضافه کرد: در این کارگاه که با برگزاری ورک شاپ‌ها، نشست‌هایی هم‌اندیشی با حضور هنرمندان و تولید پوستر با موضوع یادشده برگزار می شود، آموزش‌های لازم و مباحث مورد نیاز برای تولید آثار توسط "مجتبی مجلسی و حسین براتی از هنرمندان مطرح گرافیست کشور به اعضا منتخب ارائه خواهد شد.

سپهونداظهار کرد: امیدواریم آثار این هنرمندان روی مساله جوانی جمعیت و فرزندآوری نقش و اثربخشی داشته باشد.

وی با بیان اینکه قطعا یکی از ابزارهای مهم برای انتقال پیام در این روزگار هنر است و هنر گرافیک از جمله هنرهایی است که در خط مقدم تاثیرگذاری قرار دارد، تصریح کرد: با توجه به گستردگی فضای مجازی می‌تواند روی مخاطب تاثیر بسزایی داشته باشد؛ امیدواریم گرافیک بتواند فرهنگی را که در مورد فرزندآوری به وجود آمده اصلاح کند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha