• پنجشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۲
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403051812119
  • خبرنگار : 50228

رئیس هیات پرورش اندام و بدنسازی استان:

برای نظارت بر باشگاه‌های ورزشی خوزستان همه باید پای کار بیایند

برای نظارت بر باشگاه‌های ورزشی خوزستان همه باید پای کار بیایند

ایسنا/خوزستان رئیس هیات پرورش اندام و بدنسازی خوزستان درباره چگونگی نظارت بر باشگاه ها، گفت: هیات به تنهایی نمی‌تواند این مهم را انجام دهد و باید کارگروهی متشکل از هیات بدنساری، دانشگاه علوم پزشکی اهواز و اداره کل ورزش و جوانان تشکیل شود تا کار به خوبی پیش برود.

اردوان قاسمی در نشست خبری که امروز پیرامون آخرین وضعیت هیات پرورش اندام و بدنسازی، ضمن تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: خبرنگار و این شغل قابل توصیف نیست؛ خبرنگاری یک کار دلی و وجودی است. این عرصه عملاً با چالش های مختلفی مواجه است و خبرنگار در هر شرایطی اخبار را منتشر کرده و تلاش می کند، اخبار منفی کمتر منتشر شوند. خبرنگاران در همه حال کمک دهنده به جامعه هستند و اگر نبودند قطعاً اخبار ورزشی به این صورت منتشر  نمی شدند.

به گزارش ایسنا، او با اشاره به اعزام های پیش روی هیات، ادامه داد: در ماه جاری میترا عبدالوند به عنوان ورزشکار و محسن گلاف به عنوان داور به مسابقات مچ اندازی جهانی اعزام خواهند شد. همچنین هفته آینده مسابقات نوجوانان و جوانان در رشته پاورلیفتینگ کشور در یزد برگزار خواهد شد که خوزستان نیز حضور دارد. در شهریورماه نیز انتخابی تیم ملی پرورش اندام برگزار خواهد شد که امیدوارم ورزشکاران استان برای رقابت های جهانی کیش به عضویت تیم ملی درآیند. تیم ملی حفاری نیز به عنوان قطب پاورلیفتینگ ایران در لیگ برتر شرکت خواهد کرد.

رئیس هیات پرورش اندام و بدنسازی خوزستان با اشاره به موفقیت های بخش بانوان این هیات و برنامه های مدنظر برای این بخش، گفت: برخی رشته ها در بخش بانوان جدید بوده که نیاز به حمایت بیشتری است. البته یک‌سری رایزنی ها با اداره کل ورزش و جوانان داشته ایم و مقرر شد پایگاه قهرمانی استان در زمان‌های مشخص شده در اختیار هیات قرار گیرد تا جامعه مخاطب ما زیر نظر مرببان متخصص کار کنند.

او در ادامه نیز بیان کرد: برنامه ریزی ما برای اخذ میزبانی ها در نیمه دوم سال است و این مهم در دستور کار هیات قرار دارد.

قاسمی در پایان تاکید کرد: شعار ما نیز این است که هیات متعلق به همه بوده و در هیات به روی همه جامعه مخاطب مان باز است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha