• پنجشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۰
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403051812057
  • خبرنگار : 50377

استاندار مازندران:

جهاددانشگاهی در حکمرانی رسانه‌ای ایفای نقش کند

جهاددانشگاهی در حکمرانی رسانه‌ای ایفای نقش کند

ایسنا/مازندران استاندار مازندران با تاکید بر اینکه انتظار داریم جهاد دانشگاهی در حکمرانی رسانه‌ای بیشترین نقش را ایفا کند، گفت: به کار فاخر تحلیلی و نقدتان ادامه دهید؛ نگران  دلخوری دولت‌ها نباشید. 

یوسف نوری به مناسبت روز خبرنگار با حضور در دفتر خبرگزاری ایسنا،  ضمن قدردانی از این رسانه در استان و نقدهای منصفانه، تولید محتوا و فعالیت چشمگیر در دوران انتخابات با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی از ریشه و پیشینه خوبی برخوردار است، اظهار کرد:  انتظار می‌رود جهاد دانشگاهی در حکمرانی رسانه‌ای بیشترین نقش را ایفا کند .

وی ادامه داد : از خبرگزاری های دولتی همچون انتظار می‌رود در راستای اهداف نظام فعالیت کنند .

نوری تصریح کرد: در بسته‌های کاری مان که از همین روزهای اخیر آغاز شده است بدنبال فعال کردن بخش‌های دانشجویی و علم و فناوری در زمینه سند آمایش سرزمین هستیم.

نماینده عالی دولت در مازندران بهره‌گیری از دانش نوین، علم و فناوری در جهاد دانشگاهی را در اولویت دانست و یادآور شد: در این راستا جهاد دانشگاهی می‌بایست در حوزه مشاغل که تعدادی از مشاغل جدید و تعدادی هم حذف می‌شوند همچون گذشته ورود کند .

این مسئول بیان کرد :در کشور تعداد بیکاران فارغ تحصیل دانشگاهی بیشتر از افرادی است که دانشگاه نرفتند، در حوزه رسانه جهاد دانشگاهی می‌بایست لایه های جدید و منظومه حکمرانی رسانه‌ای را ترسیم کند .

نوری با تاکید براینکه ایسنا به کار فاخر تحلیلی و نقد خود ادامه دهد و نگران دلخوری دولت‌ها اعم از استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و غیره نباشد، اظهار کرد:  چرا که یکی از ارکان حاکمیت نقد کردن است لذا دانش آموز، دانشجو وخبرنگار می‌بایست نقد نماید، و البته افرادی که نقد می‌کنند باید مجهز به دانش فنی باشند تا موجب رشد جامعه فراهم شود.

رییس شورای اداری استان مازندران تصریح کرد :رشد و توسعه در نظام تربیتی ما که شامل همه ارکان کشور می‌شود در سایه نقد صورت می‌گیرد و مهم‌ترین موضوعی که این مهم را ارتقا می‌دهد جریان رسانه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha