• پنجشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۱:۲۸
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403051812036
  • خبرنگار : 50477

رئیس کمیته آموزش فدراسیون تکواندو:

مبینا نعمت‌زاده به امام زمان (عج) توسل کرده بود/ در تمرینات مصمم و جدی بود

مبینا نعمت‌زاده به امام زمان (عج) توسل کرده بود/ در تمرینات مصمم و جدی بود

ایسنا/گلستان رئیس کمیته آموزش فدراسیون تکواندو با اشاره به اینکه همه جامعه ورزش ایران اسلامی از موفقیت بانوی ۱۹ ساله تکواندو خوشحال هستند، گفت: وقتی در اردوها با «مبینا نعمت‌زاده» صحبت می‌کردم او از توسل به امام زمان (عج) برای پیروزی سخن می‌گفت.

دکتر علی نوری در گفت و گو با ایسنا با اشاره به کسب مدال باارزش برنز توسط بانوی تکواندوکار کشورمان در مسابقات المپیک در شب گذشته، اظهار کرد: همه ما می دانیم که عرصه المپیک یک میعادگاه بزرگ برای حضور بهترین های ورزش دنیاست و کسب مدال در این عرصه کار آسانی نیست و نیازمند جانفشانی و ممارست بسیار است.

وی با بیان اینکه امروز علاوه بر دوستداران تکواندو، همه جامعه ورزش ایران اسلامی از کسب مدال نعمت‌زاده خوشحال و خرسند هستند، افزود: اگر کمی شانس با مبینا نعمت زاده یار بود و کمی هم تجربه بیشتری در مسابقات بزرگ داشت تردید نکنید که مدال طلا دور از دسترس او نبود که امیدواریم با توجه به سن کم او در میادین بزرگ بعدی شاهد مدال های خوشرنگ‌تر از او باشیم هرچند که مدال برنز او امروز کمتر از طلا ارزش ندارد.

رئیس کمیته آموزش فدراسیون تکواندو با تاکید بر اینکه در روزهای برپایی اردوهای تیم ملی پیش از المپیک چندین بار در بازدید از اردوها با «مبینا نعمت‌زاده» صحبت کردم، خاطرنشان کرد: او از همان موقع اعلام می‌کرد که برای موفقیت و کسب مدال در المپیک به امام زمان (عج) توسل کرده و قصد دارد اگر موفق به این مهم شود مدال خود را به ساحت مقدس ایشان تقدیم کند.

نوری با بیان اینکه تردیدی نداشته باشید که موفقیت های تکواندوکاران ایران در المپیک موجب رونق بیشتر این ورزش میان جوانان و نوجوانان خواهد شد، تصریح کرد: ما یادمان هست که پس از کسب مدال طلا توسط استاد «هادی ساعی» در المپیک ۲۰۰۴ سالن های ورزشی تکواندو مملو از هنرآموزانی بود که به این واسطه به تکواندو علاقه‌مند شده بودند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha