• پنجشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۶
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403051811982
  • خبرنگار : 50976

عضو شورای شهر شیراز مطرح کرد:

شکوفایی یک تمدن جدید با نابودی صهیونیست‌ها

شکوفایی یک تمدن جدید با نابودی صهیونیست‌ها

ایسنا/فارس عضو شورای شهر شیراز ضمن محکوم کردن ترور شهید هنیه گفت: به زودی رژیم صهیونیستی از بین خواهد رفت و ان‌شاءالله یک تمدن جدید را در جهان تشکیل خواهد شد. 

افسانه خواست خدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در خصوص شهادت اسماعیل هنیه و فواد شکر، ضمن تسلیت به جبهه مقاومت گفت: این اتفاق ذات و ماهیت رژیم صهیونیستی را مشخص می‌کند و قطعاً هیچ‌کدام از ما از خون‌خواهی که در این مسیر به وجود آمده است، گذشت نمی‌کنیم.

وی با تأکید بر اینکه این ترور در ایران اسلامی اتفاق افتاده است، گفت: کشور ما میزبان بود و این مورد باید توسط مراجع بین‌المللی مورد پیگیری قرار بگیرد، البته که هیچ‌گاه انتظار نداریم که رژیم صهیونیستی به ساختارها و چارچوب‌ها تن بدهد. سالیان سال است که در حال جنایت است و در این مسیر مورد حمایت و سکوت مراجع بین‌المللی قرار گرفته است و این عوامل قطعاً باعث می‌شود که خط قرمزها را زیر پا بگذارد و حقوق بین‌الملل را نقض کند.

خواست خدایی بیان کرد: اگر این رژیم گمان می‌کند با ترور شخصیت‌ها می‌تواند در عزم و اراده ملت ما و حتی جبهه مقاومت و آزادگان جهان تأثیر داشته باشند، سخت در اشتباه است. صهیونیست‌ها سالیان سال است که گمان می‌کنند با این برنامه‌ها می‌توانند به نتیجه برسند و هر بار بعد از این اتفاقات آزادی‌خواهان اتحاد بیشتری پیدا می‌کنند.

عضو شورای شهر شیراز ادامه داد: این ترور تجاوز به تمامیت ارضی کشور ما و نقض قوانین حاکمیتی ایران بود، این موضوع باید پیگیری شود و انتقام برای ما به حق و شایسته است. 

وی با بیان اینکه آزادی‌خواهان در کل جهان با مردم فلسطین همراه شده‌اند و این نشان‌دهنده آن است که حق همیشه پیروز است، گفت: این غده سرطانی قطعاً با دستان ایران، یمن، لبنان و آزادی‌خواهان جهان از بین خواهد رفت و ان‌شاءالله یک تمدن جدید را در جهان شکوفا خواهیم کرد. 

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha