• پنجشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۷
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 1403051811955
  • خبرنگار : 50532

فرماندار آستارا:

امروز امید آفرینی مهم‌ترین مسئولیت خبرنگاران و رسانه‌ها است

امروز امید آفرینی مهم‌ترین مسئولیت خبرنگاران و رسانه‌ها است

ایسنا/گیلان فرماندار آستارا، گفت: خبرنگاران و رسانه ها نقش موثری در افکار عمومی دارند و باید امیدآفرین جامعه باشند.

محمدرضا شهاب زاده صبح پنجشنبه ۱۸ مرداد در مراسم تجلیل از خبرنگاران خبرگزاری ها، مطبوعات، فعالان فضای مجازی و پیشکسوتان عرصه رسانه شهرستان مرزی بندر آستارا که در فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه خبرنگاران چشم بینای جامعه و رابط بین مردم و مسئولان هستند و همواره نظر مردم را به مسئولان و خدمات مسئولان را به مردم می رسانند، اظهار کرد: انعکاس خبر درست و امید آفرین لازمه زندگی امروزی جامعه در حال رشد کشور است.

امروز امید آفرینی مهم‌ترین مسئولیت خبرنگاران و رسانه‌ها است

وی با تاکید بر اینکه امید و نشاط به همراه بیان مشکلات باید توسط خبرنگاران ایجاد شود و در کنار آن، مشکلات نیز بیان شود، افزود: خبرنگاران، رابط بین مردم و مسئولان هستند و فعالیت های آنان باید بر محور منافع ملی باشد.

شهاب زاده خواستار فعال تر شدن روابط عمومی دستگاه های اجرایی و اداری در شهرستان مرزی آستارا شد و گفت: بیان مشکلات و جریان سازی خبری یکی از موثرترین راههای حل مشکلات این شهرستان مهم مرزی استان گیلان است.

امروز امید آفرینی مهم‌ترین مسئولیت خبرنگاران و رسانه‌ها است

فرماندار آستارا با اشاره به اینکه خبرنگاران رسانه های مختلف با هدف توسعه آستارا فعالیت می کنند و کمک های قابل توجهی به روند رو به رشد این شهرستان کرده اند، اظهار کرد: نقش خبرنگاران در توسعه کشور، تنویر افکار عمومی و امیدآفرینی در جامعه بسیار مهم است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید خبرنگار محمود صارمی، گفت: خبرنگاران می‌توانند با شفاف سازی افکار عمومی و در نظر گرفتن منافع شهرستان ضمن جلوگیری از شایعه سازی بخشی از چرخه توسعه باشند.

فرماندار آستارا با بیان اینکه خبرنگاران عامل مهم اعتمادآفرینی در جامعه هستند، اظهار کرد: خبرنگاران با انعکاس واقعیت ها و تلاش های دولت برای توسعه و پایداری جامعه یکی از عوامل سرنوشت ساز در ایجاد وحدت و اعتماد آفرینی می باشند.

شهاب زاده، تاکید کرد: خبرنگاران با داشتن این وظیفه سنگین باید از اعتماد به وجود آمده در ایجاد اتحاد و وفاق بیشتر در بین مردم و دولت استفاده کنند. 

به گزارش ایسنا، شهرستان مرزی بندر آستارا با بیش از ۹۵ هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان گیلان در حاشیه دریای خزر و همسایگی کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha