• پنجشنبه / ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۰:۵۶
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403051811900
  • خبرنگار : 50201

نماینده ولی‌فقیه در مازندران:

اربعین زمینه سقوط رژیم غاصب اسرائیل و آزادی قدس را فراهم می‌کند

اربعین زمینه سقوط رژیم غاصب اسرائیل و آزادی قدس را فراهم می‌کند

ایسنا/مازندران نماینده ولی‌فقیه در مازندران با بیان این‌که "راه قدس از کربلا می‌گذرد" یک معنایش این است که اربعین، قدس را آزاد می‌کند و زمینه‌ساز آزادی قدس خواهد شد، گفت: هنر شهداء این بود که می‌دانستند حرف چه کسی را گوش کنند، این یک معرفت محوری است.

آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی شامگاه ۱۷ مرداد در اجلاسیه شهدای شهرستان عباس‌آباد که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، اظهار کرد: تمام شیاطین با اربعین مخالف هستند و نمی‌گذارند احوال اربعین را مردم دنیا بفهمند.

وی با تاکید بر این‌که پیام اربعین باید به گوش جهانیان برسد، افزود: ۲۵ میلیون جمعیت پیاده برای خودش عظمتی است، ده‌ها میلیون وعده غذایی، ۴ میلیون شیفته از ایران در این هوای گرم بروند و برگردند؛ این مواکب، اهدای اجناس توسط مردم با این عشق، در دنیا نظیر ندارد، دنیا ناجوانمردانه این اخبار را محدود می‌کند.

آیت‌الله لائینی با اشاره به این‌که خدا در روی زمین نماینده و خلیفه دارد، یادآور شد: برای رسیدن به سعادت باید خلیفه خدا را بشناسید و حرف آن‌ها را گوش کنید، هنر شهدا این بود که دشمن‌شناس بودند.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران گفت: در واقعه عاشورا ۷۲ نفر حرف امام حسین(ع) را گوش کردند اما بقیه حرف یزید را گوش کردند که منحرف شدند. در این کشور در عملیات مرصاد، منافقین ۱۲ تا ۱۷ هزار انسان بیگناه را به شهادت رساندند؛ چند نفر از آنها هم کشته شدند، دو طیف حق و باطل هر دو کشته دادند مهم این است که هر کدام حرف چه کسی را گوش دادند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: در فتنه‌های گوناگون ۸۸، ۹۶، ۱۴۰۱ و غیره چه کسانی دستور دادند؟ اما علی‌وردی‌ها، عجمیان‌ها و بسیجیان را به شهادت رساندند.

این مسئول تصریح کرد: در طول تاریخ عده‌ای حرف ائمه، اهل‌بیت (ع)، امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای را و عده‌ای حرف ضدانقلاب‌ها، عوامل صهیونیست، مبلغین منحرف و کسانی که اسلام را قبول ندارند را، گوش کردند.

آیت‌الله محمدی لائینی به دستورات خداوند در دشمن‌شناسی اشاره کرد و گفت: خداوند فرموده که مبادا فریب شیطان را بخورید، از یادواره شهدا و ایام محرم این درس را می‌گیریم که بدانیم در زندگی حرف چه کسی را گوش کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: اربعین در پیش است، ان‌شاءالله اربعین زمینه زوال و سقوط رژیم غاصب اسرائیل و آزادی قدس را فراهم می‌کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha