• چهارشنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۲۱:۱۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403051711832
  • خبرنگار : 50604

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان خبر داد

برگزاری مسابقات بین المللی رزمی توان به میزبانی گلستان

برگزاری مسابقات بین المللی رزمی توان به میزبانی گلستان

ایسنا/گلستان مدیرکل ورزش و جوانان گلستان از برگزاری مسابقات بین المللی هنر رزمی توان به میزبانی استان گلستان خبر داد و گفت: مسابقات اوراسیایی توان با حضور کشورهای ترکمنستان، پاکستان، افغانستان، ترکیه، عراق، نپال، گرجستان و سوریه و دو تیم از ایران برگزار خواهد شد.

قاسم برزمینی امروز در جریان دیدار با مدیر، دبیر و هیئت تحریریه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلستان ضمن تبریک هفته خبرنگار و زنده نگهداشت یاد و خاطره «شهید صارمی» از مجاهدت‌های خبرنگاران تقدیر و با اشاره به اینکه اولویت اول ما در دولت سیزدهم تکمیل پروژه های نیمه تمام بود، اظهار کرد: در ابتدای دولت شهید رئیسی بیش از ۱۱۰ پروژه ورزشی نیمه کاره در حوزه ورزش در استان گلستان داشتیم و تا امروز بیش از ۴۵ پروژه ورزشی و با اعتبار ۳۲۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

وی با بیان اینکه در حوزه ورزش قهرمانی شاهد اتفاقات بسیار خوبی در استان هستیم، افزود: در مسابقات آسیایی و پارا آسیایی ۲۹ ورزشکار، داور و مربی از استان گلستان حضور داشتند که بیش از ۱۵ مدال کسب و بعد از استان تهران و مازندران سومین استان افتخارآفرین ایران بودند.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به دیدار قهرمانان ورزشی کشور با رهبر معظم انقلاب در تاریخ ۳۰ آذر سال گذشته تصریح کرد: در این دیدار که قهرمانان و نایب قهرمانان ملی مورد تجلیل قرار گرفتند، ورزشکارانی از خطه سرسبز گلستان نیز حضور داشتند که مایه فخر و مباهات همه ما است.

برگزاری مسابقات بین المللی رزمی توان به میزبانی گلستان

برزمینی از برگزاری مسابقات بین المللی هنر رزمی توان به میزبانی استان گلستان خبر داد و افزود: مسابقات اورآسیایی توان در تاریخ ۱۸ و ۱۹ مرداد ماه با حضور کشورهای ترکمنستان، پاکستان، افغانستان، ترکیه، عراق، نپال، گرجستان و سوریه و دو تیم از ایران برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان ادامه داد: تیم «ب» ایران متشکل از ٢٣ ورزشکار گلستانی به مدیریت و سرپرستی غدیر علاءالدین در این دوره از رقابت‌ها شرکت می‌کند.

وی کسب مدال نقره آسیایی در رشته ژیمناستیک توسط مهدی الفتی برای اولین بار در کشور و کسب مدال طلا توسط پرهام مقصودلو در رشته شطرنج را به عنوان دو نمونه از جوانان افتخار آفرین گلستانی در حوزه ورزش نام برد و خاطرنشان کرد: ورزشکاران گلستانی در رشته های کبدی و والیبال افتخارات زیادی را برای کشور و استان کسب کرده‌اند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha