• چهارشنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۵۹
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403051711809
  • خبرنگار : 50604

فرماندار گمیشان خبر داد

رفع تنش آبی ۴۰۰۰۰ گمیشانی در دولت سیزدهم

رفع تنش آبی  ۴۰۰۰۰ گمیشانی در دولت سیزدهم

ایسنا/گلستان فرماندار گمیشان با تاکید اینکه هیج پروژه ناتمامی را برای دولتی بعدی به میراث نگذاشته‌ایم، گفت: رفع تنش آبی ۹ هزار خانوار گمیشانی شاهکار دولت شهید رئیسی در این شهرستان بود که تا ابد در یاد و خاطره‌ها خواهد ماند.

امید سقلی عصر امروز چهارشنبه، ۱۷ مرداد در جریان دیدار با مدیر، دبیر و هیئت تحریریه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در گلستان ضمن تبریک هفته خبرنگار و زنده نگهداشت یاد و خاطره «شهید صارمی» از مجاهدت‌های خبرنگاران تقدیر و با اشاره به اقدامات ارزنده صورت گرفته در دولت شهید رئیسی اظهار کرد: یکی از مهمترین اقدامات این دولت رفع تنش آبی ۹ هزار خانوار در سطح شهرستان گمیشان و روستاهای آن بوده است.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد مشکلات در حوزه تنش‌های آبی شهرستان گمیشان رفع شده است، ادامه داد: در مدت سه سال دولت سیزدهم بیش از ۱۱ تا ۱۲ حلقه چاه در شهرستان گمیشان احداث و به بهره‌برداری رسیده است و مشکل تامین آب نداریم.

افزایش چشمگیر تولید میگو در گمیشان

فرماندار شهرستان گمیشان رفع مشکلات آبی ۹ هزار خانوار گمیشانی را شاهکار خدمات ارزنده دولت مردمی شهید رئیسی دانست و افزود: آب شرب از موضوعات حیاتی و نیازهای اصلی یک ملت است که دولت سیزدهم با برطرف سازی این مشکل در ذهن مردم این شهرستان ماندگار شده است.

سقلی تکمیل و افتتاح سالن ورزشی روستای مرزی قلعه جیق بزرگ که بیش از ۱۲ سال نیمه کاره رها شده بود، یکی دیگر از اقدامات دولت رئیس جمهور شهید در شهرستان  گمیشان برشمرد و گفت: پروژه‌های نیمه کاره و برزمین مانده بسیاری در طول سه سال دولت سیزدهم در گمیشان تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

رفع تنش آبی  ۴۰۰۰۰ گمیشانی در دولت سیزدهم

وی از برداشت ۳ هزار و ۸۰۰ تن برداشت میگو در سال گذشته خبر داد و افزود: این رقم قابل قیاس با چهار سال گذشته نبوده و در اثر وجود آب پایدار که به تلاش و همت استاندار گلستان به این حوزه رسانده شد رقم خورده است.

ساخت بزرگترین گلخانه هیدروپونیک کشور در گمیشان

فرماندار شهرستان گمیشان فعال شدن پروژه ساختمان نیمه کاره و رها شده فنی و حرفه‌ای گمیشان پس از هفت سال به عنوان یکی دیگر اقدامات رئیس جمهور شهید در گمیشان نام برد و افزود: امسال ۱۴ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه اختصاص یافته و هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی توسعه گلخانه‌ها را از دیگر اقدامات دولت رئیس جمهور خدوم در شهرستان گمیشان دانست و اضافه کرد: تا قبل از دولت سیزدهم سطح گلخانه‌های گمیشان تنها ۳۰۰ متر مکعب بود اما در مدت سه سال دولت آیت الله رئیسی به بیش از ۷۰ هزار متر مکعب رسید و امروز بزرگترین گلخانه هیدروپونیک کشور در گمیشان فعال است. 

احداث بازارچه مرزی آخرین مصوبه شهید رئیسی در گمیشان

این مقام مسئول تصویب احداث بازارچه مرزی ایران و ترکمنستان در مرز گمیشان را به عنوان آخرین مصوبه هیئت دولت در شهرستان گمیشان اعلام و تصریح کرد: احداث بازارچه مرزی خواسته دیرین مردم گمیشان بود که در هیئت دولت مصوب شد.

هیچ پروژه نا تمامی را برای دولت بعد به میراث نگذاشته‌ایم

این مقام مسئول با تاکید اینکه اتمام پروژه های نیمه کاره و بر زمین مانده بزرگترین افتخار دولت شهید رئیسی است که همواره در یاد و خاطره مردم گمیشان زنده خواهد ماند، گفت: هیچ پروژه نا تمامی را برای دولت بعد به میراث نگذاشته‌ایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha