• چهارشنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۹:۰۵
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403051711788
  • منبع : نمایندگی کرمانشاه

رییس قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا:

پلیس مصمم‌تر از هر زمانی برای مقابله با سرقت است

پلیس مصمم‌تر از هر زمانی برای مقابله با سرقت است

ایسنا/کرمانشاه رئیس قرارگاه مبارزه با سرقت فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی با اشاره به نقش وسایل نقلیه فاقدپلاک و پلاک مخدوش در سرقت‌ها، از تشدید برخورد با این دسته از خودروها و موتور سیکلت‌ها خبر داد.

سردار سرتیپ پاسدار محمدعلی نوری نژاد، امروز( چهارشنبه،۱۷ مرداد) در قرارگاه مبارزه با سرقت استان کرمانشاه اظهار داشت: پلیس به عنوان رکن استوار نظام و کشور در ایجاد امنیت عمومی جامعه و پیش قراول مقابله با سرقت فعالیت می کند و هدفی جز هدیه دادن امنیت به مردم و مقابله مجدانه با سارقان و مجرمان ندارد.

وی با اشاره به هفت اولویت فراجا در سال جاری که توسط فرمانده کل انتظامی ابلاغ شده، گفت: موضوع مقابله و پیشگیری از سرقت یکی از این اولویت‌هاست که به صورت جدی و شبانه روزی اعضای قراگاه مبارزه با سرقت تلاش می‌کنند این موضوع را کنترل کنند.

رییس قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا با بیان اینکه قرارگاه مبارزه با سرقت با دستور سردار رادان، فرمانده کل انتظامی و به دنبال افزایش مطالبات مردم برای مقابله با این پدیده شکل گرفته است، یادآور شد: امروز پلیس مصمم‌تر از هر زمان دیگری برای مقابله با این پدیده است که امنیت روانی جامعه را مخدوش می‌کند.

سردار نوری نژاد تصریح کرد: در بررسی‌های صورت گرفته برای مقابله با این پدیده مشخص شد یکی از عواملی که در بروز آن نقش دارد، وجود خودروها و موتورسیکلت‌های فاقدپلاک و پلاک مخدوش است و بر همین اساس برخورد با این دسته از وسایل نقلیه طی یکی دو سال اخیر شدت گرفته، به گونه‌ای که روند توقیف خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی در پایان سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ رشد قابل توجهی داشته است.

این مقام عالیرتبه انتظامی در ادامه خواستار تقویت گشت‌های پلیس شد و گفت: برای اجرای هر چه بهتر ماموریت‌های محوله از ظرفیت یگان ویژه و یگان امداد نیز در بحث مقابله با سرقت استفاده خواهیم کرد.

وی همچنین بر استفاده از ظرفیت مرزبانی برای کاهش و کشف سرقت‌ها تاکید کرد و گفت: سال گذشته اقدامات خوبی توسط نیروهای مرزبانی در مرزهای کشور و در راستای مقابله با سرقت انجام شد.

سردار نوری نژاد ادامه داد: موضوع دیگری که با جدیت دنبال آن هستیم استفاده از پابندهای الکترونیکی برای سارقان حرفه ای و سابقه‌دار به منظور کنترل و رصد و پایش لحظه به لحظه آن‌هاست، موضوعی که اگر گسترش یابد بی‌تردید در کاهش بیشتر سرقت‌ها تاثیر بسزایی خواهد داشت.

رییس قرارگاه مبارزه با سرقت فراجا خاطرنشان کرد: در کنار کارهای مقابله‌ای باید به موضوع آموزش شهروندان و آگاه‌سازی آن‌ها نیز توجه کنیم، چرا که بدون شک ارائه این آموزش‌ها و هوشیاری بیشتر مردم می‌تواند جلوی بسیاری از سرقت‌ها را بگیرد.

وی در ادامه از اقدامات صورت گرفته فرمانده و مدیران و کارکنان انتظامی استان کرمانشاه برای کنترل و کاهش سرقت‌ها قدردانی کرد و گفت: سردار حاجیان با اجرای برنامه‌های نوآورانه توانسته اقدامات خوبی برای کاهش جرائم و خصوصا سرقت صورت دهد که جای قدردانی ویژه دارد.

سردار نوری نژاد گفت: وقتی که استان کرمانشاه توانسته در کنترل سرقت موفق عمل کند قادر است در کنترل بقیه جرائم نیز اقدامات خوبی صورت دهد که در نهایت نتیجه کار به نفع مردم و جلب رضایت خداوند متعال خواهد بود.

وی در پایان گفت: باید بدانیم امروز مطالبه جدی مردم کرمانشاه از خادمان خود در مجموعه انتظامی برخورد قاطعانه با افراد سارق، مالخر و دیگر مجرمانی است که امنیت شهر و جامعه را هدف گرفته‌اند، بنابراین برنامه‌های اجرا شده همچنان باید ادامه پیدا کند تا رضایت مردم نیز بیش از پیش جلب شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۴۰۳-۰۵-۱۹ ۰۲:۲۱

درود برشرف نیروی انتظامی وپرسنل زحمت کش که واقعا جان خود را به خطر میندازن برای امنیت وآرامش مردم وجامعه انشالله همیشه پیروز و موفق باشید