• چهارشنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۸:۳۰
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403051711766
  • خبرنگار : 50229

خبرنگاران بهترین حلقه ارتباطی میان مسئولان و مردم

خبرنگاران بهترین حلقه ارتباطی میان مسئولان و مردم

ایسنا/خوزستان مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی خوزستان در پیام‌های جداگانه‌ای فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را تبریک گفتند.

مسعود بیات منش مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان در پیامی به مناسبت گرامیداشت مقام خبرنگار، خبرنگاران را حلقه ارتباطی میان مسئولان و مردم معرفی کرد که خدمات مسئولان را به بهترین شکل به مردم منعکس می‌کنند.

متن پیام به شرح ذیل است:

نٓۚ وَٱلقَلَمِ وَمَا یَسطُرُونَ

هفدهم مردادماه یادآور یاد و خاطره شهید گرانقدر محمود صارمی است که همیشه در همه ادوار زنده و جاودان خواهد بود.در دنیای امروز هیچ روز را بی خبر نخواهیم گذراند و آن چه از هر رسانه‌ای اطلاع‌رسانی می‌شود، دستاورد اهتمام و اندیشه خبرنگاران است.

رسالت اصحاب خبر و رسانه مسئولیتی بسیار خطیر و حساس است، رسانه‌ها چون آئینه‌ای شفاف و صادق عملکرد خادمان ملت را به مردم منعکس می‌کنند.

خبرنگاران و اصحاب رسانه بهترین حلقه واسط و ارتباطی میان مردم و مسئولان هستند که این راه دو طرفه را برقرار می‌کنند، تا به سوی پیشرفت و آبادانی گام برداریم.

به مناسبت این روز از تلاش بی وفقه و همراهی صادقانه شما عزیزان با مجموعه خانواده بزرگ راه و شهرسازی در استان و انعکاس مطلوب اقدامات و خدمات حوزه حمل و نقل، مسکن و شهرسازی تقدیر و تشکر می‌کنم. امید که در همه ایام در پناه خداوند منان، رهرو موفق و پیروزِ مسیر پرشور، خطیر و عالمانه اطلاع رسانی باشید.

به گزارش ایسنا، شهرام ملایی هزاروندی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خوزستان در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

"بسم الله الرحمن الرحیم"

خبرنگاری، در عصر اطلاعات و ارتباطات، وظیفه‌ای بزرگ‌تر از اطلاع‌رسانی صرف است که به طور حتم با دقت نظر و همت والای فرهیختگان عرصه خبر و اطلاع‌رسانی، دستاوردهای عظیم و ارزشمندی در تعالی افکار جامعه است.

جایگاه گرانقدر اصحاب جهادگر رسانه در راستای ترویج و ارتقای گفتمان عمومی مهارت‌آموزی در جامعه و تحقق رسالت بزرگ آموزش فنی و حرفه‌ای در مسیر توانمندسازی سرمایه‌های انسانی و توسعه اشتغال مولد، بیش از هر زمان دیگری نمایان است. از این روی هفدهم مردادماه، روز خبرنگار را فرصتی ارزشمند دانسته، ضمن عرض تبریک این روز به حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه‌های مختلف ارتباط جمعی، همراهی بی‌دریغتان را در حوزه مهارت‌آموزی ارج می‌گذارم.

همچنین سید یحیی میرزایی، رئیس پارک علم و فناوری خوزستان نیز در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت:

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

بدون شک نور آگاهی امام حسین (ع) اینگونه زنده نمی‌ماند اگر رسانه کربلا، زینب کبری (ع) که پیام رسان حقیقی واقعه کربلا بود، خبرنگاری این واقعه را رسالت خود نمی‌دید. حسن همزمانی ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار با محرم حسینی، پیام مهمی است تا اهمیت رسانه کربلا و جایگاه خبرنگاری را متذکر شود.

شهادت محمود صارمی در هفدهم مردادماه و گرامیداشت این روز به نام روز خبرنگار، فرصت ارزشمندی است تا به پاس زحمات و تلاش‌های بی دریغ سربازان جنگ نرم، طلایه‌داران جبهه اندیشه، آگاهی و قلم، از آنان قدردانی کرد. بدون شک رشد و توسعه هر جامعه‌ای مرهون زحمات و تلاش‌های بی دریغ خبرنگارانی است که در عرصه رسانه قلم زده و برای مردمانشان نور آگاهی و پرچم مطالبه‌گری و حق طلبی بوده‌اند.

اینجانب بر خود واجب می‌دانم به مناسبت این روز ارزشمند، ضمن ارج نهادن به تلاش‌های این عزیزان و گرامیداشت شهدای عرصه خبر و رسانه، مراتب تقدیر و تشکر ویژه خود را از تمام خبرنگاران و اصحاب شریف رسانه که در ارتقا فرهنگ نوآوری و فناوری و نیز در حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور، گام برداشته و همراه و حامی فرزندان این مرز و بوم در عرصه فناوری و نوآوری بوده‌اند، تقدیر و سپاسگزاری خالصانه خود را داشته باشم.

سلامتی و توفیق روز افزون و تداوم فعالیت اثربخش در رسالت شریفتان را از خداوند منان خواستارم.

پیام تبریک محمد فراتی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز به مناسبت روز خبرنگار به شرح زیر است:

روز خبرنگار تقدیر از زحمات کسانی است که با مسئولیت پذبری و تحمل سختی‌های فراوان به نگاشتن حقایقی می‌پردازند که رشد و توسعه جامعه را ثمر می‌بخشد و همواره به مثابه دیده‌بانان امین جامعه در عرصه‌های مختلف پرچم آگاهی و امید را افراشته‌اند.

۱۷ مرداد روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه را که روز احترام به حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات صحیح، فوری و مناسب است را تبریک عرض می‌نمایم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha