• چهارشنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403051711616
  • خبرنگار : 50405

قصه ناتمام بی‌خانمانی احزاب خراسان رضوی

قصه ناتمام بی‌خانمانی احزاب خراسان رضوی

ایسنا/خراسان رضوی در حالیکه سه روز پیش در جلسه احزاب سیاسی مشهد با فرماندار، اعلام شد ساختمان جدید خانه احزاب خراسان رضوی واقع در خیابان حر عاملی در روز ۱۶ مردادماه افتتاح می‌شود، اما شب گذشته به دلیل عدم حضور مسئولین و همچنین نامناسب بودن ساختمان داده‌شده، این افتتاحیه انجام نشد و احزاب خراسان رضوی پس از سه سال، همچنان بی‌خانمان هستند.

تا سه سال پیش مکانی در پشت ساختمان استانداری خراسان رضوی به عنوان دفتر خانه احزاب استان مورد استفاده قرار می‌گرفت که از سال ۱۴۰۰ استانداری با اعلام اینکه استقرار خانه احزاب در این مکان ممکن است مشکلات امنیتی ایجاد کند، دفتر مذکور را از آنان پس گرفت و در تمام این مدت، خانه احزاب خراسان رضوی عملا بی‌جاومکان بود. اکنون هم که پس از سه سال، شهرداری ساختمانی جدید به خانه احزاب داده است، احزاب به علت نامناسب بودن ساختمان و همچنین عدم حضور مسئولین در مراسم افتتاحیه، حاضر نیستند آن را افتتاح کنند.

حمیدرضا ترقی، رئیس خانه احزاب خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: قرار بود افتتاحیه خانه احزاب خراسان رضوی در روز سوم خرداد برگزار شود که به علت شهادت آیت‌الله رئیسی به تاخیر افتاد. نهایتا طبق پیشنهاد معاونت سیاسی استانداری، قرار شد شب گذشته دفتر جدید خانه احزاب با حضور معاون سیاسی استاندار و شهردار مشهد افتتاح شود تا مسئولین استان از نزدیک با مشکلات این مکان که اصلا برای احزاب مناسب نیست، آشنا شوند. اما به دلیل عدم حضور آنان، افتتاحیه انجام نشد.

وی افزود: ساختمانی که به خانه احزاب داده شده، فاقد امکاناتی نظیر پارکینگ، تجهیزات سرمایشی و... است. حتی امکاناتی که قبلا در ساختمان پیشین خانه احزاب در اختیارمان بود هم از ما گرفته شده است. در جلسه شب گذشته شورای مرکزی خانه احزاب، تصمیم گرفتیم هم برای تغییر مکان و گرفتن ساختمان جدید، از شورای شهر پیگیری کنیم و هم درخواست دهیم تجهیزات لازم در اختیار خانه احزاب قرار گیرد تا بتوانیم هرچه سریع‌تر کمیته‌های خود را فعال کنیم و احزاب به ایفای نقش خود بپردازند.

رئیس خانه احزاب خراسان رضوی ادامه داد: تا تحقق این دو خواسته، خانه احزاب را افتتاح نخواهیم کرد. ما حدودا سه سال است که در حال پیگیری هستیم تا یک ساختمان برای ما فراهم شود، اما نهایتا ساختمانی نامناسب و بدون امکانات به ما تعلق گرفت. امیدواریم شورای شهر در این فرصت یک سال باقی‌مانده تا پایان شورای ششم، این مشکل را حل کند و ساختمانی در شان احزاب برای ما فراهم شود.

انتهای پیام  

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha