• چهارشنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۶
  • دسته‌بندی: گلستان
  • کد خبر: 1403051711379
  • خبرنگار : 50672

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی رسانه:

ایسنا پلی برای رسیدن به جهادتبیین است

ایسنا پلی برای رسیدن به جهادتبیین است

ایسنا/گلستان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رسانه را از جهادگران امیدآفرین در بین مردم برشمرد و افزود: خبرگزاری ایسنا با تبیین حقیقت، شک، تردید و ابهام را از ذهن و دل مردم پاک می‌کند.

حسینعلی خواجه مظفری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به طیف گسترده وظایف اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان اکثر اقشار جمعیتی را مخاطب فعالیت های این اداره کل دانست و اظهار کرد: رسانه هایی چون ایسنا به عنوان بازوی توانمند در حوزه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی کیفیت عملکرد نقش خود را به خوبی در این جریان ایفا کرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی یکی از عوامل موثر برای رسیدن به اهداف دولت، تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در رابطه با جهاد تبیین را نقش ارتباط رسانه‌ها با دستگاه‌های اجرایی عنوان کرد و افزود: ایسنا با مدیریت صحیح و اعتمادسازی در بین مردم و دستگاه‌ها از جمله رسانه‌هایی است که این امر مهم را به خوبی انجام می‌دهد.

وی تحول، کار فرهنگی، گفتمان سازی، نقد منصفانه و مطالبه‌گری را از ویژگی‌های مهم یک رسانه دانست و توضیح داد: رسانه‌هایی که مبنا و اساسشان بر پایه ظرفیت‌های دانشجویی و نخبگانی است همچون ایسنا این ویژگی‌ها را در خود جای داده‌اند.

ایسنا با عملکرد خود توقعات را از رسانه بالا برده است

خواجه مظفری با تاکید بر اینکه تبیین حقیقت در برهه‌ای از زمان که شک، تردید و ابهام در ذهن مردم حاکم شده است به نوعی جهاد است، اذعان کرد: لازمه تبیین حقیقت، داشتن شجاعت و صداقت است چرا که هزینه‌های معنوی و حیثیتی زیادی را در پی خواهد داشت.

وی خبرگزاری ایسنا و دیگر رسانه ها را جهادگران امید آفرین و سربازان خط مقدم این نبرد نام برد و گفت: خبرگزاری ایسنا توانسته با عملکرد درست و به موقع تلاش های دشمن و نقشه های آنان را برای ضربه زدن به امید مردم را خنثی کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه هرچقدر یک خبرگزاری توانمندتر باشد توقعات و انتظارات از آن بیشتر است، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت و کارایی ایسنا توقعات و انتظارات بیشتری نسبت به این خبرگزاری در راستای انجام امور علمی و استفاده از ظرفیت دانشجویان، نخبگان و اساتید داریم.

خواجه مظفری با بیان اینکه جهاد دانشگاهی و زیر مجموعه های آن سال به سال از جایگاه بهتری برخوردار می‌شوند، اذعان کرد: جهاد دانشگاهی در موقعیت هایی فراتر از جایگاه خود نیز حرکت می‌کند و در حوزه اشتغال به خوبی ورود کرده است و به جرات می توان گفت در جایگاه یک دستگاه اجرایی و فراتر از آن فعالیت می کند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha