• چهارشنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۲
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403051711358
  • خبرنگار : 50214

انجام مشاوره‌های رایگان انتخاب رشته در دانشگاه علم و هنر یزد

انجام مشاوره‌های رایگان انتخاب رشته در دانشگاه علم و هنر یزد

ایسنا/یزد سیزدهمین دوره مشاوره انتخاب رشته دانشگاه علم و هنر یزد همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری با هدف کاهش دغدغه داوطلبان و خانواده‌ها، توسط مشاوران برجسته و اساتید مجرب استان برگزار خواهد شد.

«محمد حسین طالبی» رئیس دانشگاه علم و هنر ضمن تبریک چهل و چهارمین سالگرد تشکیل جهاددانشگاهی، در این خصوص تصریح کرد: دانشگاه علم و هنر در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود، همزمان با اعلام نتایج کنکور سراسری توسط سازمان سنجش، برای سیزدهمین سال متوالی اقدام به برگزاری مشاوره انتخاب رشته می‌کند.

وی با اشاره به تأخیر اعلام نتایج کنکور سراسری، گفت: دانشگاه علم و هنر به منظور کاهش دغدغه خانواده‌ها و داوطلبان و تسهیل فرآیند انتخاب رشته، مشاوره‌هایی با همکاری مشاورین برجسته استان و اساتید مجرب و متعهد برگزار خواهد کرد.

طالبی با بیان این که مشاوره‌ها به صورت گروهی و انفرادی و با حضور مشاوران تراز اول استان انجام خواهد شد، افزود: دانشگاه علم و هنر توانسته با تجربه چندین ساله خود، علاوه بر دانش‌آموزان استان یزد، داوطلبان کنکور دیگر مناطق را نیز به مرکز مشاوره خود جذب کند.

وی ضمن تاکید بر این نکته که در این مشاوره‌ها، داوطلبان به صورت دقیق و جامع با رشته‌ها و فرصت‌های تحصیلی آشنا می‌شوند، عنوان کرد: دانشگاه علم و هنر به منظور تسهیل در انتخاب رشته داوطلبان، کارگاه‌های آموزشی فصلی و منظم با همکاری تخصصی مرکز مشاوره علم و هنر برگزار می‌کند که این کارگاه‌ها به بحث و بررسی مسائل مورد ابتلا مشاوران تحصیلی و ارائه راهکارهای عملیاتی می‌پردازند.

رئیس دانشگاه علم و هنر یزد در پایان با اشاره به این که کارگاه‌های رشته‌شناسی با حضور اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه برگزار خواهد شد، افزود: به منظور آشنایی بیشتر داوطلبان با تغییرات و موضوعات جدید انتخاب رشته، دانشگاه علم و هنر با دعوت از مسئولین سازمان سنجش آموزش کشور، کارگاه‌های آموزشی حضوری و آنلاین برای داوطلبان کنکور و خانواده‌های ایشان برگزار می‌کند که این کارگاه‌ها در سال‌های گذشته با استقبال بسیار خوبی مواجه شده‌ است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علم و هنر یزد، متقاضیان جهت ثبت نام و نوبت‌دهی برای مشاوره می‌توانند از طریق وب سایت دانشگاه علم و هنر به آدرس www.sau.ac.ir مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس‌های ۳۸۲۶۴۰۹۹-۰۳۵ و ۳۸۲۶۴۰۹۷-۰۳۵ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha