• چهارشنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۵
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403051711279
  • منبع : نمایندگی کهگیلویه و بویراحمد

تجدید میثاق خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد با شهدا در روز خبرنگار

تجدید میثاق خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد با شهدا در روز خبرنگار

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد برخی خبرنگاران و مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار، با حضور در یادمان شهدای گمنام یاسوج، ضمن ادای احترام به مقام والای شهدا، با آرمان‌های بلند آنان تجدید پیمان کردند.

خبرنگاران یاسوج، مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با همراهی معاون سیاسی و امنیتی استاندار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد و هیئت مدیره و اعضای خانه مطبوعات به مناسبت ۱۷ مرداد و روز خبرنگار در یادمان شهدای گمنام یاسوج در تپه نورالشهدا حضور یافتند و ضمن ادای احترام و قرائت فاتحه قبور شهدا را گلباران و عطر افشانی کردند.

امین درخشان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم گفت: برنامه های خوبی به مناسبت روز خبرنگار در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

سید جواد هاشمی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این برنامه ضمن تبریک ۱۷ مرداد روز خبرنگار گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهدای خبرنگار و ۱۷۰شهدای خبرنگار غزه در فلسطین که شهید شدن تا صدای آنها به جایی نرسد،گفت: باید از خداوند برای قلم زدن و قدم برداشتن در راه شهدا و قلم زنی برای خدمت به جامعه توفیق خواست.

تجدید میثاق خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد با شهدا در روز خبرنگار

وی با بیان اینکه خبرنگاران پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند، افزود: خبرنگاران با دغدغه و تعهد برای خدمت به جامعه گام برمی‌دارند و باید با قلم‌زنی درصدد انعکاس صحیح رویدادها و وقایع باشند.

هاشمی تصریح کرد: خبرنگار باید در ترویج آرمانها و ارزش های اسلام و انقلاب قلم بزنند. امیدواریم بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی ادامه داد: خبرنگاران و اصحاب رسانه اخبار صحیح را به سمع مردم برسانند.

به گزارش ایسنا، هاشمی بیان کرد: امیدواریم در جهت ادامه راه شهدا خدمت بیشتر و بهتری به مردم استان بدهیم.

گفتنی است که در این برنامه اصحاب رسانه و خبرنگاران با حضور در یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج در تپه نورالشهدا، مزار مطهر شهدا را عطر افشانی و گلباران کردند.

تجدید میثاق خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد با شهدا در روز خبرنگار

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha