• چهارشنبه / ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۱۹
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 1403051711273
  • خبرنگار : 71145

پخش تصاویر مستند شده اجرای «کمین شهید اسماعیل هنیه» توسط القسام در رفح

پخش تصاویر مستند شده اجرای «کمین شهید اسماعیل هنیه» توسط القسام در رفح

گردان‌های شهید عزالدین القسام صحنه‌های حماسی از هدف قرار دادن و منفجر کردن خودروهای اشغالگر در رفح در جنوب نوار غزه را منتشر کرد که کمین دقیق نیروهای رزمنده القسام در روز دوشنبه را مستند می‌کند.

به گزارش ایسنا، گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس، صحنه‌هایی از کمین دقیق رزمندگانش را در تلویزیون المیادین منتشر کرد که از طریق آن چندین خودروی اشغالگران را در خیابان «جورج» در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه هدف قرار دادند.

صحنه‌هایی که شبکه المیادین سه شنبه شب پخش کرد، مجاهدین گردان‌های القسام را نشان می‌داد که نقشه شهر رفح را در بین خود قرار داده و با استفاده از آن، یکی از رزمندگان نحوه اجرای کمین را توضیح می‌دهد که به نام کمین «رهبر شهید اسماعیل هنیه» نامگذاری شده بود.

در یک صحنه حماسی، یکی از مجاهدان القسام در حال پیشروی و حمل یک بمب قوی به سمت یک نفربر رژیم صهیونیستی از نوع «تایگر» ظاهر شد که این بمب را از فاصله صفر زیر آن کار گذاشته و چند ثانیه پس از برگشتنش آن را منفجر کرد.

گردان‌های القسام روز سه‌شنبه نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که مبارزانش موفق شده‌اند یک گروه از نیروی زرهی اشغالگران را در کمین دقیقی به دام بیندازند و تاکید کرد که ۲ نفربر نظامی «تایگر» را با یک بمب «اقدام چریکی» و ۲ گلوله «یاسین ۱۰۵» منهدم کرده‌اند و متعاقب آن ۲ دستگاه تانک «مرکاوا» را با یک بمب و یک موشک «یاسین ۱۰۵» در خیابان «جورج» نزدیک مسجد التابعین هدف قرار دادند.

در ادامه کمین در شرق رفح که از قبل برای خودروهای دشمن آماده شده بود، همانطور که گردان‌های القسام توضیح داد مجاهدانش توانستند تانک «مرکاوا»ی دیگری را که با نیروهای امدادی اشغالگر آمده بود تا یک نفربر نظامی منهدم شده را از محل کمین خارج کند، هدف قرار دادند.

این گردان‌ها همچنین تاکید کرد هلیکوپتری در حال فرود برای خارج کردن مجروحان را رصد کرده است.

همچنین در رفح، مجاهدان القسام توانستند یک سرباز اسرائیلی را با تفنگ القسام به نام «الغول» در نزدیکی روستای سوئدی در غرب شهر هدف تیراندازی قرار دهند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha