• سه‌شنبه / ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۱
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403051610920
  • منبع : نمایندگی مازندران

اخبار انتظامی مازندران

کشف ۳ تن چوب قاچاق در ساری

کشف ۳ تن چوب قاچاق در ساری

ایسنا/مازندران فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق و توقیف یک خودروی نیسان خبر داد.

سرهنگ عبداله حسن زاده با اعلام این خبر افزود: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران پاسگاه هولار در مسیر حوزه استحفاظی به یک خودروی یک نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

وی، افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از این خودرو ۳ تن چوب که توسط راننده خودرو به صورت غیر مجاز از جنگل های شهرستان ساری برداشت شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: راننده خودرو پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان ساری تحویل داده شد.

سرهنگ حسن زاده در پایان با اشاره به این که قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در شهرستان آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید باقری در تشریح این خبر، بیان کرد: ماموران پاسگاه انتظامی بخش لاریجان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی هراز به یک دستگاه خودرو مشکوک و جهت بررسی بیشتر خودرو را متوقف کردند.

وی عنوان کرد: ماموران در بازرسی از خودروی موصوف، ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق که بدون مجوز و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی بوده است را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، افزود: در این خصوص خودرو به همراه محموله قاچاق توقیف و متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

سرهنگ باقری خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست که به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد.

آزادسازی ۱۱۶۰۰ متر مربع از اراضی کشاورزی درمحمودآباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از آزاد سازی ۱۱۶۰۰متر مربع از اراضی کشاورزی بخش سرخرود که بدون مدارک قانونی تغییر کاربری داده شده بودند، خبر داد.

سرهنگ محمودحسین زاده در تشریح این خبر بیان کرد: درپی دریافت خبری مبنی بر تغییر کاربری غیر قانونی اراضی کشاورزی در یکی از روستای های بخش سرخرود شهرستان محمودآباد، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان محمود آباد، تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، با همکاری کارشناسان اداره جهاد کشاورزی نسبت به تخریب دیوارکشی های ایجاد شده در این زمین ها اقدام شد.

سرهنگ حسین زاده در پایان قیمت اراضی آزاد شده را بر اساس نظر کارشناسان ۲۳۲ میلیارد ریال برآورد کرد و یادآور شد : در این عملیات ۱۱ هزار و ۶۰۰ متر از زمین های متصرف شده رهاسازی و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت .

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha