• سه‌شنبه / ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۳:۳۲
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 1403051610797
  • خبرنگار : 50081

در آستانه روز خبرنگار انجام شد

بازدید رئیس شورای اسلامی شهر مشهد از دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران

بازدید رئیس شورای اسلامی شهر مشهد از دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران

ایسنا/خراسان رضوی رئیس شورای اسلامی شهر مشهد و تعدادی از اعضاء شورا، به مناسبت روز خبرنگار از دفتر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) بازدید کردند.

مهدی ناصحی ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار کرد: روز خبرنگار و نام و یاد شهدای مظلوم عرصه خبر را گرامی می‌داریم، زیرا آن‌ها برای انجام تکلیف انسانی و به عنوان یکی از ارکان دموکراسی که به دنبال اخبار و خبرنگاری است، جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارند و در سخت‌ترین شرایط حضور پیدا می‌کنند تا مردم دنیا از اطلاعات و اخبار صحیح استفاده کنند.

وی ادامه داد: در کنار شهدای ایرانی عرصه خبر از جمله شهید صارمی و سایر شهدا، بر خود لازم می‌دانیم نام و یاد خبرنگاران شهید مظلوم فلسطین و غزه را نیز گرامی بداریم، زیرا آن‌ها در این تسلط رسانه‌ای جریان قدرت غرب، فقط با خون خود می‌توانستند مظلومیت مردم غزه را روایت کنند و شاید راه دیگری وجود نداشت؛ بدین معنا که  با حضور در صحنه‌های نبرد با رژیم صهیونیستی و اهدای جان شریف خود باعث بیداری ‌بی‌سابقه جهان نسبت به جنایات رژیم اشغالگر قدس شد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: رژیمی که هیچ حد و مرزی برای خود قائل نیست و حاضر است فراتر از همه کنوانسیون‌ها و پروتکل‌های بین‌المللی در خاک کشورها عملیات نظامی انجام دهد که این امر نشان دهنده عرصه سیاست بین‌الملل و حقوق بین‌الملل است که هیچ مرز روشنی ندارد.

وی اضافه کرد: جالب است که این رژیم اشغالگر عملیات خود را انجام می‌دهند ولی کسی مطالبه‌گری نمی‌کند شورای  امنیت، نشست بی‌نتیجه برگزار می‌کنند و این یعنی دست‌هایی در پشت پرده هست تا صدای مظلومان به جایی نرسد و اگر قرار است اتفاقی بیفتد بایستی خبرنگاران ما با تسلطی که به مبانی عدالت، شفافیت و صداقت دارند وظیفه خود بدانند تا همه مردم را نسبت به این موضوعات آشنا کنند.

ناصحی بیان کرد: ما هر ساله در ۱۷ مردادماه وظیفه خود می‌دانیم تا در جمع خبرنگاران حضور و اعلام آمادگی کنیم تا ما و شما به عنوان رکن اصلی برای شناسایی مشکلات، پیدا کردن راه‌حل‌ها و انجام درست موضوعات دست به دست هم دهیم تا مشکلات مردم کمتر شود و به این منظور تعامل ما با رسانه‌ها نیز در اولویت قرار دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در این بازدید به تعدادی از سوالات مطرح شده از سوی خبرنگاران پاسخ داد.

بازدید رئیس شورای اسلامی شهر مشهد از دفتر خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha