• سه‌شنبه / ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403051610728
  • خبرنگار : 50034

رئیس شورای اسلامی شهر همدان:

خبرنگاران آگاهی بخش جامعه هستند

خبرنگاران آگاهی بخش جامعه هستند

ایسنا/همدان رئیس شورای اسلامی شهر همدان طی ارسال پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

 در پیام محمود مسگریان رئیس شورای شهر همدان به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار آمده است؛

هر آن که آگاه‌تر است در قبال مردم و جامعه مسئولیت بیشتری دارد و در این بین خبرنگاران مسئولیت سنگین آگاهی‌بخشی به جامعه را دارند که باید این جایگاه مهم و خطیر را به بهترین نحو ممکن پاسداری کنند و اسیر حواشی نشوند، چرا که در تبیین وقایع و جلب اعتماد عمومی نقش محوری دارند.

خبرنگار آگاه، با اطلاع‌رسانی دقیق، شفاف و تحلیل‎های درست از وقایع، نجات‌بخش و هدایت‌گر جامعه‌ است و در این میدان کوچکترین اشتباه او می‌تواند جامعه‌ را گمراه کند.

تلاش‌ها و زحمات شبانه روزی اصحاب رسانه بر همگان عیان است و خبرنگارانی که قلم بر محور انصاف و عدالت می‌زنند و با وجود تمامی مشکلات، امیدآفرینی می کنند، افرادی توانمندی هستند که جامعه قدردان زحمات آن‌هاست.

طی مدت سه سال سپری شده از عمر شورای ششم شاهد تلاش‌های خبرنگاران در انعکاس فعالیت‌ها و اقدامات پارلمان شهر بودیم که به حق بازوی توانمند شورا در بیان مطالب و مطالبات مردمی بوده‌اند و این امر موجب بهبود و تسریع امور شهری شد که جای تقدیر دارد؛ امید است با همراهی این قشر بهتر از گذشته در عرصه خدمت‌رسانی کوشا باشیم.

۱۷ مردادماه بهانه‌ای است برای تقدیر از خبرنگاران که نقش‎شان در اتفاقات مهم جامعه و نظام مقدس جمهوری اسلامی بی بدیل و غیرقابل انکار است. به رسم ادب و سپاس؛ روز خبرنگار را به تمام زحمت‌کشان و فعالان این عرصه به ویژه اصحاب رسانه همدان تبریک و تهنیت می‌گویم و امیدوارم خبرنگاران منصف و متعهد که صدای مردم و مسئولان هستند در تبیین توانمندی‎ها و اقدامات انجام شده و اثرگذار مسولین در جامعه امیدآفرینی کنند و البته با بیان مشکلات و کاستی‌های موجود، صدایشان رساتر از گذشته باشد تا شاهد افزایش رضایتمندی عمومی در جامعه باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha