• سه‌شنبه / ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۷
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 1403051610484
  • خبرنگار : 50300

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز عنوان کرد

خون «شهید هنیه» عامل اتحاد آزادگان و مسلمانان جهان

خون «شهید هنیه» عامل اتحاد آزادگان و مسلمانان جهان

ایسنا/خوزستان مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز گفت: طی شهادت اسماعیل هنیه، علاوه بر ترور مهمان ما، تجاوز آشکار و غیرقابل قبول به تمامیت ارضی جمهوری اسلامی شده است. رژیم صهیونیستی، تمام خطوط قرمز ملی و بین المللی را زیر پا گذاشت و حتما باید منتظر جواب باشد.

اکبر حیدری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وظایف بسیج اساتید، اظهار کرد: فلسفه وجودی بسیج اساتید کمک رساندن به حکومت و جامعه اسلامی بدون چشمداشت است و خط مشی بسیج حمایت از آزادگان و کمک به مظلومان است.

وی ادامه داد: نمونه بارز آشکارترین ستم حال حاضر جهان در حق بشر اکنون در فلسطین در حال رخ دادن است. یک گروه قلیلی که در جنگ جهانی دوم به فلسطین پناهنده شدند. مردم فلسطین به دلیل رنجی که این عده از جنگ جهانی دوم کشیده بودند، به آن‌ها پناه دادند اما این عده قلیل اکنون صاحبخانه را از خانه خود بیرون کرده‌اند.  

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به جمله معروف هیتلر گفت: از هیتلر پرسیده بودند چرا صهیونیست‌ها را کاملا از بین نمی‌بری و او پاسخ داد عده‌ای زنده ماندند تا جهانیان در آینده بدانند که چرا با آنان اینگونه رفتار کردم.

حیدری عنوان کرد: بسیج اساتید متشکل از ۳۶ هزار استاد بسیجی، مانند همیشه مواضع خود را نسبت به فلسطین بیان کرده است و کشتار و جنایت وحشیانه علیه رژیم صهیونیستی را شدیدا محکوم می‌کند.

وی ادامه داد: دانشگاه‌های کشور و خارج از کشور با هر منطق و نگاه عقلی ستم آشکاری که امروز رژیم صهیونیستی بر مردم غزه روا می‌دارد و کار وحشیانه و غیرانسانی است را شدیدا محکوم می‌کنند. کما اینکه برای اولین بار شاهد خیزش دانشگاه‌های غربی در حمایت از غزه نیز بودیم.  

مسئول کانون بسیج اساتید دانشگاه شهید چمران اهواز ضمن محکوم کردن شهادت اسماعیل هنیه، عنوان کرد: طی شهادت اسماعیل هنیه، علاوه بر ترور مهمان ما، تجاوز آشکار و غیرقابل قبول به تمامیت ارضی جمهوری اسلامی شده است. رژیم صهیونیستی، تمام خطوط قرمز ملی و بین المللی را زیر پا گذاشت و حتما باید منتظر جواب باشد.

وی گفت: خون شهید هنیه، باعث به هم پیوستن و اتحاد تمامی آزادگان و مسلمانان جهان می‌شود و رژیم خبیث صهیونیستی را از بین می‌برد و امیدواریم نهایتا منجر به پیروزی مردم فلسطین شود.

حیدری ادامه داد: ۳۶ هزار استاد بسیجی پشت سر ولایت فقیه و گوش به فرمان هستند و حتی اگر بنا باشد در زمان مناسب پاسخ داده شود و یا حمله نظامی شود، بدون شک، بسیجیان کشور آماده هستند و تابع فرمان مقام معظم رهبری هستند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha