• سه‌شنبه / ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۴۵
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403051610422
  • خبرنگار : 50214

بهره‌برداری از بیش از ۶ هزار مترمربع تابلوی تبلیغاتی در محورهای مواصلاتی یزد

بهره‌برداری از بیش از ۶ هزار مترمربع تابلوی تبلیغاتی در محورهای مواصلاتی یزد

ایسنا/یزد مسئول بازرگانی اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: طی چهار ماه ابتدایی سال جاری ضمن عقد قرارداد با دو شرکت تبلیغاتی، از شش هزار و ۵۶۰ متر مربع تابلوی تبلیغاتی در محورهای مواصلاتی استان یزد بهره برداری شد.

«سید ابوالفضل علوی‌کیا» در رابطه‌ با نصب تابلوهای تبلیغاتی در محورهای مواصلاتی استان، اظهار کرد: طی چهار ماه گذشته از تعداد ۸۳ بیلبورد مورد بهره‌برداری توسط شرکت بهره‌بردار (بخش خصوصی)، قرارداد بهره برداری از شش هزار و ۵۶۰  مترمربع تابلو تبلیغاتی توسط واحد بازرگانی این اداره کل، صادر شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون مجوز اکران ۴۲۰ مترمربع ازسهم ۳ درصد سازمانی در تبلیغات و اطلاع رسانی مناسبت های سازمانی و ملی استفاده شده است.

علوی‌کیا تصریح کرد: نصب تابلوها در حاشیه راه‌ها و منصوبه بر روی پل‌ها، دارای ضوابط استانداردی از قبیل ابعاد تابلو، اندازه حروف، مکان نصب، فاصله از تقاطع‌های اصلی، فاصله از علائم راهنمایی‌ و رانندگی و... است.

وی ادامه داد: مطابق تبصره ۲ ماده ۷ قانون ایمنی راه‌ها، نصب هرگونه تابلوی تبلیغاتی و اختصاصی در حریم راه‌های قانونی کشور صرفاً با مجوز صادره از سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای مجاز بوده و در صورت عدم رعایت این ضوابط با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد.

این مسئول با بیان اینکه اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد از ۱۳ دستگاه پل عابر پیاده در محورهای مواصلاتی بهره برداری می کند، ابراز کرد: میزان تابلوهای تبلیغاتی منصوب بر روی پل‌های عابر پیاده نیز از عقد دو قرارداد جدید، میزان هزار و ۵۵۰ متر مربع است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی راهداری استان یزد، علوی‌کیا اضافه کرد: در حوزه تابلوهای اختصاصی در سال جاری ۲ فقره  قرارداد جدید در مرحله  انعقاد بوده و هم اکنون  ۱۰۰۴  مترمربع در قالب ۵۸ عدد تابلو اختصاصی مورد بهره‌برداری است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha