• سه‌شنبه / ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ / ۰۸:۰۷
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403051610374
  • خبرنگار : 50177

رئیس اتاق بازرگانی لرستان خواستار شد:

هدایت تسهیلات به سمت نیروگاه‌های مقیاس کوچک

هدایت تسهیلات به سمت نیروگاه‌های مقیاس کوچک

ایسنا/لرستان رئیس اتاق بازرگانی لرستان خواستار هدایت تسهیلات به سمت نیروگاه‌های مقیاس کوچک شد.

محمد خاکی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: یکی از موضوعاتی که از چند سال پیش واحدهای صنعتی لرستان را با مشکل مواجه کرده و سبب ایجاد خسارت به واحدها شده موضوع ناترازی انرژی است که در تابستان با کمبود برق و در زمستان با کمبود گاز مواجه هستیم.

وی اضافه کرد: امسال این موضوع تشدید شده و قطعی برق در واحدهای صنعتی لرستان به جای یک روز به دو روز افزایش یافته و منجر به خسارات زیادی به واحدهای صنعتی استان شده است.

رئیس اتاق بازرگانی لرستان گفت: کمبود برق را درک می‌کنیم و راهکارهایی نیز برای برون رفت از این مساله را داریم.

خاکی با بیان اینکه ماده ۲۵ قانون بهبود محیط کسب و کار صراحت دارد که دستگاه‌های اجرایی و  خدمات رسان می‌بایست در قراردادها خود را موضوع وجه التزام و خسارات وارده به واحدهای صنعتی را پیش‌بینی کنند، بیان کرد: درخواست اتاق بازرگانی و صنعتگران اجرای کامل ماده ۲۵ قانون بهبود محیط کسب و کار و پرداخت خسارت به واحدهای تولیدی است که از کمبود برق رنج می‌برند.

وی اضافه کرد: موضوع دیگر هدایت تسهیلات به سمت نیروگاه‌های مقیاس کوچک است که بتوانیم این ناترازی را در کمترین زمان ممکن توسط بخش خصوصی جبران کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی لرستان در خصوص کسب و کارهای کوچک فامیلی، بیان کرد: نمونه‌های موفق جهانی و استانی داریم و یکی از موضوعاتی که در اتاق تعریف شده ورود به این مبحث و کمک به کسب و کارهای خانوادگی و مناسب کردن ساختار این شرکت‌هاست که در دستور کار امسال و سال آینده اتاق بازرگانی لرستان قرار دارد.

خاکی  با بیان اینکه یکی از موضوعات جذب و جلب سرمایه‌گذار و بهبود وضعیت اقتصادی لرستان برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری است، یادآور شد: تلاش داریم این همایش را آبان ماه در تهران برگزار و ظرفیت‌های استان را تشریح کنیم و افرادی که تمایل به سرمایه‌گذاری دارند به استان دعوت شوند تا با این فرصت‌ها از نزدیک آشنا شوند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha